اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کاهش ۵۰ درصدی تردد مسافر در کرمانشاه/ 25 شرکت‌ حمل و نقل جاده‌ای تذکر بهداشتی گرفتند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاد‌ه‌ای استان گفت:از ابتدای سال تا کنون ۵۸۶ هزار و ۶۸۸ مسافر در سطح استان کرمانشاه تردد داشتند که این آمار در مدت مشابه سال قبل یک میلیون و ۱۱۳ هزار نفر بوده و نشان از کاهش حدود ۵۰ درصدی تردد مسافر در استان دارد.

کاهش ۵۰ درصدی تردد مسافر در کرمانشاه/ 25 شرکت‌ حمل و نقل جاده‌ای تذکر بهداشتی گرفتند


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان درباره نحوه رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان عمومی اتوبوس بین شهری، اظهار داشت: بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی صادره از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور نسبت به رعایت این موضوع در ناوگان عمومی کرمانشاه اقدام می‌شود.

فریبرز کرمی افزود: تعاونی‌ها در خصوص رعایت موارد بهداشتی ناوگان مسافربری ملزم به ضدعفونی ناوگان قبل از اعزام توسط رانندگان شرکت و مؤسسه حمل و نقل هستند، همچنین بر اساس بخشنامه‌های ابلاغی شرکت و مؤسسات حمل و نقل مسافر موظف هستند نسبت به توزیع بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و پد الکلی بین مسافرین قبل از سوار شدن و حرکت اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل مسافر موضوع در کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ مطرح و با فرد یا شرکت خاطی بر اساس قوانین برخورد خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاد‌ه ای استان با بیان اینکه ۶۷ تعاونی و شرکت مسافربری در استان کرمانشاه فعالیت دارند، گفت: طی مدت سپری شده از سال جاری ۱۰ شرکت حمل و نقل به صورت کتبی و ۱۵ شرکت نیز به صورت شفاهی تذکر دریافت کرده‌اند.

کرمی اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون ۵۸۶ هزار و ۶۸۸ مسافر در سطح استان کرمانشاه تردد داشتند که این آمار در مدت مشابه سال قبل یک میلیون و ۱۱۳ هزار نفر بوده و نشان از کاهش حدود ۵۰ درصدی تردد مسافر در استان دارد.
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول