اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

چین خواستار توقف ادعاهای بدون مدرک و سند علیه روسیه شد

سخنگوی وزارت امور خارجه چین گفت، مطرح شدن ادعاهای بی‌پایه علیه روسیه بدون ارائه شواهد محکم باید متوقف شود.

چین خواستار توقف ادعاهای بدون مدرک و سند علیه روسیه شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «هوآ چونیینگ» سخنگوی وزارت امور خارجه چین خواستار توقف اتهام‌زنی علیه روسیه، بدون ارائه شواهد کافی شد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، چونیینگ در نشست خبری روز جمعه گفت: «از بیاناتی شامل ادعاهایی علیه روسیه مطلع شدیم. موضع ما درخصوص این مسئله روشن است. هر کشوری که اتهاماتی را علیه کشور دیگری مطرح می‌کند باید شواهدی غیر قابل انکار ارائه کند و در غیر این صورت بهتر است چنین حملات بی‌اساسی را انجام ندهد».

سخنگوی وزارت امور خارجه چین روز جمعه در ادامه سخنانش، ضمن محکوم کردن احتمال تحریم اعضای ارشد حزب حاکم این کشور از سوی آمریکا گفت، هیچ فرد یا کشوری قادر نخواهد بود چین را از مسیر خود منحرف کند. او انجام چنین اقدامی از سوی واشنگتن را مساوی با مخالفت و رویارویی با تمام مردم چین توصیف کرد.

انگلیس، آمریکا و کانادا ادعا کرده‌اند که روسیه در حال به سرقت بردن اطلاعات محققانی است که به دنبال تهیه یک واکسن ویروس کرونا هستند. 

ادعاها درباره سرقت سایبری نتایج تحقیقات مربوط به واکسن کرونا درحالی مطرح میشود که وزارت دفاع روسیه اخیرا از مثبت بودن نتایج تحقیقات دانشمندان بومی خود بر روی واکسن کرونا خبر داد و اعلام کرد که این واکسن بسیار ایمن و مقاوم است در مرحله سوم آزمایشهای بالینی قرار دارد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول