اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

نظام باید حامی مدیران انقلابی، شجاع و دلسوز باشد

امام جمعه جیرفت گفت: نظام اگر بخواهد قوی بماند دو شرط دارد؛ اول اینکه لازم است از نیروهای انقلابی، شجاع و متخصص استفاده کند و شرط دوم این است که حامی مدیر دلسوز و فعال باشد.

نظام باید حامی مدیران انقلابی، شجاع و دلسوز باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز بعد از توصیه به رعایت تقوای اللهی و تسلیت فرارسیدن شهادت امام جواد (ع) اظهار داشت: کسی که دل از مردم بکند و دل به خدا ببندد، عزیز خواهد شد.

امام جمعه جیرفت با اشاره به دیدار تصویری مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس عنوان کرد: در این دیدار رهبری فرمودند: «در جامعه مشکل اقتصادی وجود دارد ولی بُنیه کشور قوی است» که این جمله‌ رهبری امید بخش هست و این نظام به برکت خون شهدا قوی هست.

وی افزود: نظام اگر بخواهد قوی بماند دو شرط دارد؛ اول اینکه لازم است از نیروهای انقلابی، شجاع و متخصص استفاده کند و شرط دوم این است که حامی مدیر دلسوز و فعال باشد.

سعادت‌فر با اشاره به اینکه یکی از دلایل فشارهای اقتصادی این است که ملت ایران در مقابل آمریکا زانو بزند، اظهار کرد: در بهمن سال ۹۴ رئیس چین در سفر به ایران با رئیس جمهور ایران مذاکراتی داشته که در نتیجه بیانیه‌ای منتشر می‌کنند که در بند ۶ آن بیانیه آمده است که دو کشور ایران و چین، باید همکاری‌های دوجانبه ۲۵ ساله را در دستور کار قرار دهند.

وی گفت: بعد از سال ۹۴ اقدام خاصی انجام نشده است تا اینکه در بهمن سال ۹۷، لاریجانی به‌عنوان فرستاده‌ ویژه رهبری به چین رفت تا پایه‌های این تفاهم را مستحکم بکنند و پیش‌ نویس هم آماده شد و ثمره‌ این تفاهم، دور زدن و بی‌خاصیت کردن تحریم‌ها و بی‌آبرو کردن آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه جیرفت بیان کرد: در این مدت مشاهده می‌کنید که رسانه‌های غربی صهیونیستی دلسوز منافع ایران در مقابل تفاهم نامه با چین شدند.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول