اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کشورهای استعمارگر نگران قرارداد با چین شده‌اند

امام‌جمعه نطنز با اشاره به قرارداد ایران و چین گفت: تعجب‌آور است که این روزها دایه‌های دلسوزتر از مادر در قالب کشورهای استعمارگر و دشمن به فکر ایران و استقلال ایران افتاده‌اند که‌ ای داد کجا واگذار می‌شود.

کشورهای استعمارگر نگران قرارداد با چین شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نطنز با اشاره به ارتباط تصویری رهبری معظم انقلاب اسلامی با نمایندگان مجلس اظهار کرد: در دیدار تصویری رهبر معظم انقلاب در خصوص بعضی از محورهای مهم سخنانی را ایراد فرمود که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها بحث امیدوار کردن مردم به آینده کشور بود.

امام‌جمعه نطنز افزود: رسانه‌های دشمن در حال سیاه نمایی هستند و همه‌چیز را سیاه جلوه می‌دهند، ولی مقام معظم رهبری کشور را و جامعه را امیدوار کرده و آینده روشن را پیش‌بینی کردند.

وی گفت: نقاط قوت مجلس یازدهم که یکی از قوی‌ترین و انقلابی‌ترین مجالس دوران انقلاب به شمار می‌رود جوانی، مدیر بودن و پیشکسوتان انقلابی است که امیدواریم ریل‌گذاری خوبی برای آینده کشور انجام شود.

یعقوبی تصریح کرد: البته اقتصاد کشور بیمار است ولی نه بیماری که امیدی به آن نیست، اقتصاد کشور بیماری است که امید به بهبودی دارد و مطمئناً اقتصاد کشور راه‌های روشنی را پیش روی خود خواهد دید.

وی با اشاره به مواجه دوم بیماری کرونا گفت: در بحث کرونا باید مردم با ماسک زدن زنجیره بیماری را قطع کنند، امروز رهبر معظم انقلاب بحث ماسک زدن را یک معروف ضروری و واجب می‌داند.

امام‌جمعه نطنز در خصوص سروصدای بیگانگان برای توافق ۲۵ ساله ایران و چین اذعان کرد: در سال ۹۴ در بحث سفر رئیس‌جمهور چین به ایران و ملاقات با رهبر معظم انقلاب این پیشنهاد مطرح شد و رهبری در جمله‌ای گفت ما دنبال رابطه با دولتی هستیم که همواره مستقل و مطمئن باشد و چین یکی از این کشورهاست.

یعقوبی اضافه کرد: قطعاً این روابط درست و حکیمانه است و آینده‌ای روشن در انتظار آن خواهد بود، اما تعجب‌آور است که این روزها دایه‌های دلسوزتر از مادر در قالب کشورهای استعمارگر و دشمن به فکر ایران و استقلال ایران افتاده‌اند که‌ ای داد کجا واگذار می‌شود.

وی ادامه داد: این صداها و نغمه‌های ناپاک از سوی دشمن بلند شده است و اگر قشنگ توجه کنیم رسانه‌های غربی، سلطنت‌طلب‌ها و بعضی از روزنامه‌های خودباخته داخل در ایران این نداها را سر می‌دهند، سؤال این است که اگر ایران با آمریکا این قرارداد را می‌بست صدای این‌ها درمی‌آمد.

امام‌جمعه نطنز بیان کرد: نمی‌دانم چرا در برجام که خسارت محض برای ایران بود صدای کسی درنیامد و چرا دنیای غرب بر تعهد خود نیست، اما در خصوص بحث روابط ایران و چین که هنوز هم چیزی تصویب نشده است این‌همه سروصدا به پا شده است.

وی گفت: آمریکا رو به افول است و چین هم در حال رشد که متأسفانه عده‌ای در سال ۹۴ عده‌ای این ارتباط و قرارداد با چین را جدی نگرفتند و منتظر برجام ماندند که جز خسارت برای ایران چیزی نداشت.

یعقوبی در پایان به بحث گرانی‌های افسارگسیخته اشاره کرد و گفت نمی‌دانم چرا مسؤولان نمی‌خواهند این بحث گرانی‌ها را کنترل کنند مردم خسته شده‌اند، درخواست داریم برای نظارت بر بازار چاره‌اندیشی کنند.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/م۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول