اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شرایط کنونی دشمنان تلاش می‌کنند تا با برنامه‌ریزی بین مسئولان و مردم رخنه ایجاد کنند تا به اهداف شوم خود برسند

امام‌جمعه موقت چادگان گفت: در شرایط کنونی دشمنان تلاش می‌کنند تا با برنامه‌ریزی بین مسئولان جامعه رخنه ایجاد کنند تا به اهداف شوم خود برسند که همدلی، وحدت و همبستگی بین مسئولان، مردم و نمایندگان بسیار اهمیت دارد تا دشمنان اهداف شوم خود به گور ببرند.

در شرایط کنونی دشمنان تلاش می‌کنند تا با برنامه‌ریزی بین مسئولان و مردم رخنه ایجاد کنند تا به اهداف شوم خود برسند

به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، حجت اسلام حسین اسکندری امام‌جمعه موقت در خطبه‌های این هفته چادگان گفت: حفاظت، حراست و پاسداری از دین اسلام اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چون دشمنان اسلام در رأسان امریکا وهم دستان آن تلاش می‌کنند دین اسلام را در بین مردم و کشورهای اسلامی تضعیف کنند.

وی بیان داشت: ائمه اطهار واسطه بین مردم و خدا هستند و بعد از پیامبران علما هستند که باید در ترویج دین اسلام تلاش کنندتاهمه مسلمانان از برکات دین اسلام بهره مندشوند.

اسکندری افزود: علما و روحانیت باید در راستای جذب جوانان در حوزه‌های علمیه برادران و خواهران برنامه‌ریزی کنند تا با آموزش این عزیزان در دورهای درسی نسبت به اجرای احکام دین اسلام در جامعه و رسالت‌های شهرستان اقدام کنند.

وی به عروسی و جهیزیه‌های بالا اشاره کرد و گفت: متأسفانه مراسم‌های عقد و عروسی و تهیه جهیزیه در جامعه چشم‌وهم‌چشمی شد که با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه مشکلاتی برای خانواده فراهم کرده است که انتظار می‌رود عروسی آسان گرفته شود تا جوانان بتوانند در آرامش زندگی کنند.

خطیب جمعه به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس اشاره کرد واظهارداشت: رهبر انقلاب گفتند نمایندگان با کلیه دستگاه‌های دولتی تعامل داشته باشند اولویت‌های کاری را در رابطه با برطرف کردن مشکلات مردم برنامه‌ریزی کنند تا فشارهای اقتصادی از دوش مردم کاسته شود.

وی گفت: در شرایط کنونی دشمنان تلاش می‌کنند تا با برنامه‌ریزی بین مسئولان و مردم رخنه ایجاد کنند تا به اهداف شوم خود برسند که همدلی، وحدت و همبستگی بین مسئولان، مردم و نمایندگان بسیار حائز اهمیت تا دشمنان اهداف شوم خود را به گور ببرند.

انتهای پیام 63046/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول