اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

سرآسیایی: شرایط طوری که می‌خواستیم با شهرخودرو پیش نرفت/ شاگردی جلالی افتخار است

مربی تیم گل‌گهر گفت: شرایط طوری که می‌خواستم با شهرخودرو پیش نرفت و از این تیم جدا شدم.

سرآسیایی: شرایط طوری که می‌خواستیم با شهرخودرو پیش نرفت/ شاگردی جلالی افتخار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، مجتبی سرآسیایی پس از برتری 4 بر 2 گل گهر مقابل شاهین بوشهر اظهار داشت: خوشبختانه بچه ها با یک انرژی خوب کار کردند  و قطعا در این امر مدیران باشگاه، مجید جلالی سرمربی و پیروز قربانی مربی تیم زحمت زیادی کشیدند. همه کمک کردند تا این اتفاق خوب بیفتد. در این بازی برای بردن آمده بودیم و خیلی تاکتیکی کار کردیم که همراه با یک برد خوب شد.

وی در مورد ادامه کار گفت: من چند روزی است که در سیرجان هستم و می‌دانم که این بچه‌ها، کادر فنی و باشگاه همه هم قسم شده ایم که این بردها ادامه دار باشد و در بازی‌های باقیمانده با حداکثر امتیاز، شادی هرچند کوچکی را برای مردم خوب سیرجان بیاوریم و قدردان آنها باشیم.

سرآسیایی در مورد وضعیت خود و اینکه چطور از شهر خودرو جدا و به گل گهر آمد، عنوان کرد: فرقی نمی‌کند. تا آن روز باید برای موفقیت شهر خودرو تلاش می‌کردم، اما شرایط طوری که دوست داشتیم پیش نرفت و امروز در خدمت تیم خوب گل گهر هستم و به شاگردی مجید جلالی افتخار می‌کنم. اتفاق خیلی خوبی برایم است که کنار جلالی باشم. این یک کلاس فشرده برای من در این 6 بازی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول