اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

چهار برابر شدن تماس با اورژانس البرز به دلیل ابتلا به کرونا

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز با اشاره به روند شیوع کرونا در سطح استان البرز گفت: وضعیت شیوع بیماری در البرز همچنان قرمز است و نیازمند همراهی مردم هستیم.

چهار برابر شدن تماس با اورژانس البرز به دلیل ابتلا به کرونا

مهرداد بابایی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: وضعیت قرمز کرونا در استان البرز همچنان برقرار است و روند صعودی شیوع بیماری ادامه دارد.

نمی‌توانیم مراکز خرید و صنوف را تعطیل کنیم، کرونا حالاحالاها با ما است و باید در کنار زندگی مسالمت آمیز سعی کنیم ویروس بر ما غلبه نکند

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه وضعیت امروز شیوع کرونا از دوره قبلی بدتر و سخت‌تر است، افزود: نمی‌توانیم مراکز خرید و صنوف را تعطیل کنیم، کرونا حالاحالاها با ما است و باید در کنار زندگی مسالمت آمیز سعی کنیم ویروس بر ما غلبه نکند.

بابایی اضافه کرد: تنها توصیه به شهروندان این است که از منزل خارج نشوند، برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به شخصه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تا زمان تولید واکسن کرونا باید شرایط را رعایت کنیم، اظهار کرد: پنج شنبه گذشته یکی از کادر درمان استان البرز بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست داد و شهید راه سلامت را تقدیم کردیم.

یکی دیگر از پزشکان دانشگاه علوم پزشکی که مبتلا به کرونا شده است، بدحال است

 

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه کادر درمان خسته شده اند، تصریح کرد: امروز نیز یکی دیگر از پزشکان دانشگاه علوم پزشکی که مبتلا به کرونا شده است، بدحال است.

بابایی اضافه کرد: از طرفی نیرو اورژانس با توان مضاعف از زمان شیوع بیماری کرونا فعالیت می‌کند و در این میان بیش از 100 مأموریت مربوط به کرونا را به انجام رسانده ایم.

کرونا باعث شده که تماس‌های تلفنی به اورژانس از هزار مورد به چهار هزار تماس برسد

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز اظهار کرد: کرونا باعث شده که تماس‌های تلفنی به اورژانس از هزار مورد به چهار هزار تماس برسد و این نشان می‌دهد در کنار کمبود نیرو، همکاران توان چهار برابری خود را بکارگیری کنند.

بابایی در پایان یادآور شد: شهروندان اگر در رابطه با بیماری سوالی دارند با شماره 4030 تمای بگیرند و اگر حال بدی داشتند و نیازمند امداد بودند با اورژانس(115) تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول