اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

کمک مؤمنانه؛ توزیع مرغ بین نیازمندان کرمان توسط انجمن دانش‌ورزان جوان

انجمن دانش‌ورزان جوان استان کرمان با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) حدود یک و نیم تُن مرغ تازه را بین نیازمندان توزیع کرد.

کمک مؤمنانه؛ توزیع مرغ بین نیازمندان کرمان توسط انجمن دانش‌ورزان جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد احمدی‌نژاد دبیر انجمن دانش‌ورزان جوان استان کرمان اظهار داشت: این انجمن بانک اطلاعاتی افراد نیازمند و قشر آسیب‌پذیر کرمان را جمع‌آوری کرده و طبق همین لیست اقدام به توزیع اقلام خوراکی کرده است.

وی افزود: توزیع یک‌هزار و ۳۰۰ کیلوگرم مرغ در واقع سومین مرحله از اجرای رزمایش همدلی همت «جوانانه، کمک مومنانه» است که در ماه مبارک رمضان و در قالب بسته‌های حمایتی به اجرا درآمد.

احمدی‌نژاد گفت: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در همه مراحل رزمایش همدلی که جهت حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا به اجرا درآمد، به کمک جوانان داوطلب و سازمان‌های مردم نهاد آمده و خوشبختانه تاکنون قدم‌های خوبی دراین زمینه برداشته شده است.

دبیر انجمن دانش‌ورزان جوان استان کرمان خاطرنشان کرد: در همه مراحل رزمایش همدلی اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر در شهرک‌های حاشیه‌ای صنعتی، الله‌آباد و همچنین سرآسیاب فرسنگی و سیدی از بسته‌های حمایتی بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول