اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

اعلام آمادگی جامعه اسلامی دانشجویان برای برگزاری مناظره ظریف و نبویان درباره برجام

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی نامه‌ای آمادگی خود را برای میزبانی از مناظره محمدجواد ظریف و سیدمحمود نبویان درباره برجام اعلام کرد.

اعلام آمادگی جامعه اسلامی دانشجویان برای برگزاری مناظره ظریف و نبویان درباره برجام

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی نامه‌هایی جداگانه به محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و حجت الاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی آمادگی خود را برای برگزاری مناظره این دو درباره برجام اعلام کرد.

جناب آقای محمد جواد ظریف 

وزیر محترم امورخارجه

جناب آقای حجت الاسلام سید محمود نبویان

نماینده محترم مردم شریف تهران

با سلام و احترام؛

نظر به اعلام آمادگی حجت الاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم شریف تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس نهم جهت مناظره؛ با توجه به گذر از پنجمین سالگرد امضای برجام؛ برای تنویر افکار عمومی و روشن شدن تمام ابعاد حقوقی و دیپلماتیک برنامه اقدام جامع مشترک (برجام) که به اهتمام وافر وزارت خارجه و وزیر محترم سند افتخار مردم ایران است، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی ایران اسلامی آمادگی خود را برای میزبانی این مناظره اعلام می‌نماید.

حضور در این مناظره قطعا تحقق شفافیت در مردم سالاری دینی در آغاز گام دوم انقلاب خواهد بود که انتظار داریم با موافقت طرفین بزودی برگزار گردد.

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول