اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

انتخاب شهید محمد اثری نژاد به عنوان شهید شاخص مرودشت

در سال جاری، عنوان شهید شاخص شهرستان مرودشت به سردار شهید محمد اثری نژاد - معاون لجستیک نیروی دریایی سپاه پاسداران - اختصاص یافته است.

انتخاب شهید  محمد اثری نژاد به عنوان شهید شاخص مرودشت

به گزارش سرویس شهرستان‌های خبرگزاری فارس از  مرودشت، فرمانده سپاه مرودشت امروز در نخستین شورای فرهنگ عمومی طی سال جدید، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: متأسفانه علی‌رغم تأکید مقام معظم رهبری، مباحث فرهنگی را با جدیتی که مدنظر معظم له بود، دنبال نکرده‌ایم و باید بکوشیم با تلاش مضاعف این خلأ را برطرف نماییم.

جمالی با اشاره به فرمایش امام خمینی در خصوص نعمات جنگ تحمیلی برای کشور افزود: صدور انقلاب به خارج از مرزها، تقویت خودباوری، وحدت و همگرایی از جمله دستاوردهای جنگ برای کشور بود اما به فرموده مقام معظم رهبری، دفاع مقدس فرصتی برای کنترل و هدایت صحیح هیجان نسل جوان ایجاد نمود و همین مساله دفاع مقدس را الگویی برای برنامه‌ریزی فرهنگی ساخته است.

وی افزود: با توجه به ارزشمندی همه شهداء، امسال عنوان شهید شاخص به سردار شهید "محمد اثری نژاد" معاون لجستیک نیروی دریایی سپاه پاسداران اختصاص یافته است.

 امام جمعه مرودشت نیز در این جلسه بیان داشت: اقامه نماز جمعه، از برکات انقلاب اسلامی است و قدر این نعمت را  زمانی بهتر دریافتیم که  به دلیل بیماری کرونا از آن محروم شدیم.

حجت‌الاسلام آقایی ضمن تقدیر از ستاد نماز جمعه در برگزاری این فریضه دینی گفت: اعضای این ستاد مردمی، بدون هیچ چشمداشتی وقت و توان خود را وقف برگزاری این فریضه الهی نموده‌اند.

فرهنگ شهادت و انتظار در همه ارکان جامعه تبیین شود

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در بخش فرهنگ اظهار نمود: آنچه بنیان ایران را در طول تاریخ پرفراز و نشیب حفظ کرده است، فرهنگ غنی ایرانی اسلامی است و به همین دلیل دشمنان ، فرهنگ اصیل ما را نشانه گرفته‌اند.

جلال رشیدی کوچی افزود: با توجه به ماهیت فرهنگی انقلاب اسلامی باید تلاش شود تا این بخش مهم و مورد تأکید مقام معظم رهبری، بر تمام ابعاد سیاسی، اجتماعی، مدیریت شهری و ... غالب شود و رنگ و بوی فرهنگ ایرانی اسلامی به ویژه فرهنگ شهادت و انتظار را بتوان در تمام ارکان  جامعه احساس نمود.

در ادامه این جلسه فرماندار ویژه شهرستان با اشاره به برخی مشکلات پیش روی انقلاب در چهل سال گذشته، خاطرنشان ساخت: علیرغم مشکلاتی نظیر جنگ تحمیلی، مبارزه با گروهک‌های منافقین، تحریم‌های ظالمانه و ... اقدامات خوبی در زمینه فرهنگ صورت گرفته اما این فعالیتها در مقایسه با هجمه دشمن کافی نیست و باید تلاش شود انتقال مفاهیم و ارزشها به نسل جدید، کاربردی و اصولی‌تر شود.

به گزارش فارس ، اعلام آمادگی شهرداری برای تکریم شهیده راضیه کشاورز و نامگذاری یکی از آموزشگاه‌های دخترانه شهرستان به نام شهیده "راضیه کشاورز" از سوی آموزش و پرورش از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول