اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

«ایرانیش» دوشنبه ها و سه شنبه ها روی آنتن شبکه دو+ تیزر

مسابقه تلویزیونی «ایرانیش» با اجرای «پوریا پورسرخ» 2 شب در هفته روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

«ایرانیش» دوشنبه ها و سه شنبه ها روی آنتن شبکه دو+ تیزر

«احسان ارغوانی» که تهیه کنندگی مسابقه تلویزیونی «ایرانیش» را بر عهده دارد، در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: ما از سال گذشته پیش تولید این مسابقه تلویزیونی را آغاز کردیم و در گام نخست یک اتاق فکر برای برنامه تشکیل دادیم.

وی ادامه داد: این برناکه از صفر تا صد کاملا ایرانی است. محوریت آن ایرانی بودن است که درباره آن تحقیقات بسیاری صورت گرفته و مسابقه در بخش های مختلف دسته بندی و تقسیم شده است. البته در این برنامه مخاطب از همه ابعاد زندگی خود نظیر گویش، لباس، قومیت، غذا، آداب و رسوم و ... می بیند. 

 

 

این تهیه کننده توضیح داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده، پخش این مسابقه به زودی از شبکه دو سیما آغاز خواهد شد و مخاطبان می توانند «ایرانیش» را در روزهای دوشنبه و سه شنبه هر هفته پس از  بخش خبری ساعت 22:30 تماشا کنند.

ارغوانی درباره شرایط حضور در این مسابقه توضیح داد: همه خانواده‌ها می‌توانند در مسابقه ایرانیش ثبت نام کنند، شرایط سنی ما بالای ۱۵ سال است و فکر می کنم خانواده ها لحظات شادی را در این برنامه تجربه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول