اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

شادی نامتعارف در جشن عروسی در «خنداب» حادثه آفرید/13 نفر مصدوم شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، از مصدومیت 13 نفر به علت شادی نامتعارف و تیراندازی سهوی به سمت میهمانان با سلاح شکاری، در یک مجلس عروسی در یکی از روستاهای شهرستان خنداب خبر داد.

شادی نامتعارف در جشن عروسی در «خنداب» حادثه آفرید/13 نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سرهنگ محمود خلجی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در یکی از روستاهای شهرستان خنداب مراسم عروسی به دلیل شادی نامتعارف میزبان حادثه آفرید.

وی تصریح کرد: در پی اعلام گزارشی مبنی بر وقوع  تیراندازی منجر به مصدومیت در یک مراسم عروسی  روستاهای شهرستان خنداب رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد در این عروسی فردی در اقدامی نادرست، اقدام به شلیک تیر هوایی با یک اسلحه شکاری می‌کند که در شلیک آخر و به علت بی‌احتیاطی به سمت میهمانان تیراندازی می‌کند. 
 
این مقام انتظامی اضافه کرد:‌ متاسفانه در این حادثه 13 نفر دچار مصدومیت به دلیل اصابت ساچمه‌های پخش شده در این تیراندازی شده و به مرکز درمانی منتقل می‌شوند.
 
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص  خبر داد و بیان داشت:  تیراندازی در برخی از مجالس عروس و عزا یکی از رسوم غلطی است که در برخی از روستاها وجود دارد و باید با فرهنگ‌سازی این رسم را کمرنگ کرد.

خلجی ادامه داد: افرادی که دارای مجوز اسلحه هستند باید در استفاده صحیح از سلاح نهایت دقت را داشته باشند و در غیر این صورت مرتکب جرم می‌شوند.

وی با ابراز امیداری از همکاری و مشارکت آگاهانه مردم و سازمان های مربوطه در فرهنگ سازی عدم استفاده از سلاح گرم در مراسمات جشن و عزا گفت: ‌تلفن 110 در شبانه‌روز آماده دریافت گزارش‌ها مردمی در خصوص استفاده و نگهداری غیرمجاز از سلاح است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول