اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرمانشاه 9 ندامتگاه دارد/ ملاقات‌ها به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا ممنوع است

مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه، با اشاره به وجود ۹ زندان در استان، گفت: 2 زندان از این تعداد به منظور اشتغال، باز و هفت زندان دیگر آن بسته است.

کرمانشاه 9 ندامتگاه دارد/ ملاقات‌ها به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، منصور بیگلری امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: استان کرمانشاه به لحاظ جمعیت و معیشتی که دارد از نظر تعداد زندانیان در مقایسه با دیگر استان‌ها آمار بالایی ندارد.

وی به وجود ۹ زندان در استان اشاره و بیان کرد: ۲ زندان از این تعداد به منظور اشتغال، باز و هفت زندان دیگر آن بسته است که بیشترین آمار زندانیان مربوط به زندان مرکزی است.

مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه گفت: زندان هم بخشی از جامعه است بعضی ناخواسته و با جرائمی غیرعمد وارد زندان می‌شوند و برخی از زندانیان نیز عمدا مرتکب جرمی شده و تعدادی هم به ارتکاب جرم و زندانی شدن عادت کرده‌اند.

بیگلری اضافه کرد: اصلاح و تربیت و بازاجتماعی کردن زندانیان در راستای آموزش‌های مختلف دینی، مذهبی، فنی و حرفه‌ای، کارهای هنری و علمی، مشاوره و... از خدمات ما است تا زندانیان بازگشتی سعادتمندانه به جامعه داشته باشند.

وی در خصوص وضعیت زندان‌های استان به لحاظ شیوع ویروس کرونا، گفت: از همان اوایل که بحث شیوع کرونا در کشور مطرح شد، اقدامات پیشگیرانه‌ای را شروع کردیم به گونه‌ای که افراد در تمامی ورودی‌های زندان معاینه و تست می‌شوند، به حمدالله داخل زندان مبتلایی نداشتیم، البته موارد مبتلایی از بیرون داشتیم که قبل از ورود به زندان قرنطینه می‌شدند و با کسب بهبودی به داخل زندان منتقل می‌شدند.

بیگلری گفت: به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا به داخل زندان و همچنین حفظ سلامتی خانواده‌های زندانیان تا رفت‌ و آمد نداشته باشند، فعلا ملاقاتی نداریم، ولی زندانیان هر روز تلفنی می‌توانند با خانواده‌‌های خود صحبت کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول