اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تذکر نماینده مردم تهران به وزیر بهداشت/ پردیس با بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت از بیمارستان محروم است

احمد نادری نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس صبح امروز یکشنبه ۲۹تیرماه در تذکری به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، لزوم پیگیری هر چه سریع‌تر درخصوص تکمیل و راه‌اندازی مراکز درمانی شهرستان پردیس مانند بیمارستان انصار الغدیر و شفا را عنوان کرد.

تذکر نماینده مردم تهران به وزیر بهداشت/ پردیس با بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت از بیمارستان محروم است

احمد نادری نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس با اشاره به تذکر به وزیر بهداشت اظهار کرد: در شرایط بحرانی این روزهای کشور و همه گیری بیماری کرونا، متأسفانه شهرستان پردیس با جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر از داشتن حداقل یک بیمارستان تخصصی محروم است.

وی ادامه داد: طی بازدیدهای متعدد میدانی که در ماه‌های اخیر به شهرستان پردیس داشتم و از نزدیک در جریان مشکلات عدیده مردم شریف آن قرار گرفته‌ام، نبود مراکز درمانی مجهز و فعال در این شهرستان پرجمعیت یکی از جدی‌ترین معضلات به شمار می‌آید که حل آن نیازمند اقدام سریع و فوری دستگاه‌های مربوطه به ویژه وزارت بهداشت است.

منتخب مجلس یازدهم در پایان تأکید کرد: به همت چندی از خیران، چندسال پیش یک بیمارستان بزرگ و مجهز در پردیس ساخته شده اما به دلیل برخی مشکلات اداری و ناهماهنگی میان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، وزارت بهداشت، تأمین اجتماعی و مالکان این بیمارستان، افتتاح آن تاکنون صورت نگرفته است. لذا از وزیر محترم بهداشت انتظار می‌رود با نگاه جهادی که از ایشان سراغ داریم، طی روزهای اخیر به صورت ویژه و فوری مسائل پیش روی بازگشایی این بیمارستان را مرتفع کند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول