اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

استماع گزارش نفت و گاز مرکز پژوهش‌ها توسط اعضای کمیسیون انرژی مجلس

عضو کمیسیون انرژی مجلس از استماع گزارش نفت و گاز مرکز پژوهش‌ها توسط اعضای این کمیسیون در نشست عصر امروز (یکشنبه) خبر داد.

استماع گزارش نفت و گاز مرکز پژوهش‌ها توسط اعضای کمیسیون انرژی مجلس

هادی بیگی‌نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (یکشنبه 29 تیر) این کمیسیون اظهار داشت‌: در این جلسه گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس درباره نفت و گاز ارائه شد. 

وی با بیان اینکه در این نشست مصوبه‌ای نداشتیم افزود:‌ در کمیسیون انرژی مصوب شده بود که تمام گروه‌هایی که امکان دریافت گزارشات آنها با حوزه فعالیت‌های این کمیسیون همخوانی دارد را به ویژه در موضوعات نفت، گاز، آب و برق را به این کمیسیون دعوت کنیم، ضمن شنیدن مباحث آنها خلأها را شناسایی و برای برون رفت پیشنهادها را به صحن علنی ارائه کنیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: این مراکز گزارشات‌شان را به صورت نوبه‌ای به کمسیون انرژی ارائه کرده و خواهند کرد. 

بیگی‌نژاد گفت:‌ قرار است در نشست آینده این کمیسیون بخش آب و برق پژوهش‌های مجلس گزارشات خود را به این کمیسیون ارائه کند و عملا ما تلاش می‌کنیم شنونده نظرات کارشناسی و پیشنهادات بخش‌های مختلف فعال در حوزه‌ای نفت و گاز و آب و برق را پذیرا باشیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول