اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

محوطه باز پشت هتل بزرگ زنجان آتش گرفت/ اطفای همزمان 3 حریق توسط آتش‌نشانان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: یکشنبه شب محوطه باز پشت هتل بزرگ که دارای علف هرز بود، آتش گرفت اما به موقع و قبل از سرایت به ساختمان مجاور اطفا شد.

محوطه باز پشت هتل بزرگ زنجان آتش گرفت/ اطفای همزمان 3 حریق توسط آتش‌نشانان

مجید امیرفضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از ساعتی پیش سه مورد آتش‌سوزی در شهر زنجان گزارش شد و در همین راستا آتش‌نشانان از ایستگاه‌های مختلف به محل اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با بیان اینکه یکی از حریق‌های رخ داده مربوط به فضای باز پشت هتل بزرگ بوده است، گفت: در این محل آتش‌سوزی علف هرز رخ داده بود.

وی تصریح کرد: همزمان با همین آتش‌سوزی یک حریق دیگر نیز در روبه‌روی پارک بانوان رخ داد که آین حادثه هم آتش‌سوزی علف هرز بوده است و آتش‌نشانان این حریق را نیز اطفا کردند.

امیرفضلی افزود: دیگر حریق رخ داده نیز مربوط به یک مغازه مرغ فروشی در شهرک انصاریه بوده است که با تلاش آتش‌نشانان حریق اطفا شد و خوشبختانه اتفاق خاصی رخ نداده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان حریق علف‌های هرز در چنین مناطقی را خطرناک عنوان کرد و گفت: اگر این حریق‌ها به موقع اطفا نشود ممکن است به ساختمان‌های اطراف نیز سرایت کند و خطرات بسیاری داشته باشد که خوشبختانه در حادثه رخ داده در جوار هتل بزرگ، حریق به موقع اطفا شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول