اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی ویژه ایثارگران/ پرداخت دیون و مطالبات ایثارگران تا پایان دولت

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از پرداخت بخشی از مطالبات بازنشستگی خانواده شهدا خبر داد و گفت: باب ویژه‌ای برای مسکن ایثارگران باز شده که ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی و افزایش ۲۰ درصدی وام مسکن بخشی از آن است.

احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی ویژه ایثارگران/ پرداخت دیون و مطالبات ایثارگران تا پایان دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سعید اوحدی پیش از ظهر امروز در گلزار شهدای بیرجند در جمع خبرنگاران از سفر خود به خراسان‌جنوبی برای پیگیری دو هدف جدی خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری و همت استاندار پرتلاش و جدی خراسان‌جنوبی امروز و در این سفر دو تفاهم‌نامه همکاری به امضا می‌رسد.

وی بیان داشت: یکی از این تفاهم‌نامه‌ها در راستای تحقق مواد 7 و 8 قانون جامعه خدمات مورد تأکید رئیس جمهور است که به‌منظور تأمین مسکن ایثارگران در خراسان‌جنوبی منعقد می‌شود.

اشتغال از مسائل جدی کشور برای همه جوانان و به ویژه فرزندان شهدا، جانبازان و جامعه ایثارگران است

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه اشتغال از مسائل جدی کشور برای همه جوانان و به‌ویژه فرزندان شهدا، جانبازان و جامعه ایثارگران است، تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌ای با هدف تأمین اشتغال جامعه هدف در این استان به امضاء خواهد رسید.

اوحدی شهید «غلامی» را از شهدای والامقامی دانست که علی‌رغم تأکیدات فراوان برای مراقبت ویژه در منزل به جهت حجم عوارض ناشی از شیمیایی‌شدن در زمان جنگ به‌دلیل بصیرتی که داشت برای مقابله با داعش به منطقه غرب کشور رفته و همان جا به شهادت رسید.

وی از خراسان‌جنوبی به عنوان سرزمین شهید کاوه، شهید جابری، شهید ناصری و شهدای بزرگواری یاد کرد که همه زندگی خود را در طبق اخلاص گذاشتند

 

وی از خراسان‌جنوبی به عنوان سرزمین شهید کاوه، شهید جابری، شهید ناصری و شهدای بزرگواری یاد کرد که همه زندگی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در برهه‌ای از زمان که شرایط کشور بسیار سخت بود با تأسی از  رهبری، جامعه و انقلاب را از آن بحران‌ها نجات دادند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تأکید بر اینکه این اخلاص و از خودگذشتگی مسؤولیت ما را در شرایط فعلی سنگین‌تر می‌کند، افزود: امروز که دشمن با فشار حداکثری، استقلال کشور را هدف گرفته، مردم پیمان بسته‌اند و دست از ارزش های خود برنمی‌دارند.

اوحدی در ادامه سفر به استان خراسان‌جنوبی در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، گفت: امروز جامعه نیازمند روحیه‌هایی مانند روحیه مردمی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و تلاش خستگی‌ناپذیر مقام عالی دولت در این استان است.

پنج مصوبه در هیئت دولت برای ایثارگران گرفته شده که انجام تعهدات، دیون و مطالبات جامعه ایثارگری تا پایان دولت یکی از مصوبات است

 

وی اعلام کرد: پنج مصوبه در هیئت دولت برای ایثارگران گرفته شده که نشان توجه مسؤولان به جامعه ایثارگر است که انجام تعهدات، دیون و مطالبات جامعه ایثارگری تا پایان دولت یکی از این مصوبات است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از پرداخت بخشی از مطالبات بازنشستگی خانواده شهدا خبر داد و عنوان کرد: همچنین در این مصوبات آمده که باب ویژه‌ای برای مسکن ایثارگران باز شود و نتیجه‌اش تأمین زمین برای ۲۰ هزار واحد مسکونی و افزایش ۲۰ درصدی وام مسکن بود.

براساس قانون هر دستگاه که از بودجه دولت استفاده می‌کند باید ۲۵ درصد اشتغال را از جامعه ایثارگری تأمین کنند

 

اوحدی با تأکید بر اینکه براساس قانون هر دستگاه که از بودجه دولت استفاده می‌کند باید ۲۵ درصد اشتغال را از جامعه ایثارگری تأمین کنند، عنوان کرد: مجلس و دولت در شرایط سختی قرار دارد اما با داشتن مردمی پای کار، سرمایه سنگین فرهنگ ایثار و شهادت و رهبری فرزانه از این گردنه تاریخ عبور می‌کنیم.

انتهای پیام/3403/ح/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول