اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

شهریه‌های واحدهای دانشگاه آزاد توسط هیات امنای آنها تعیین می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: واحدهای این دانشگاه‌‌ در شهرهای مختلف می‌توانند با استفاده از اختیاراتی که به آنها داده‌ایم میزان شهریه خود را تعیین کنند.

شهریه‌های واحدهای دانشگاه آزاد توسط هیات امنای آنها تعیین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در مورد نحوه افزایش شهریه‌های ترم جدید دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: نحوه افزایش شهریه‌ها برای ترم جدید دانشگاه آزاد اسلامی متنوع خواهد بود، چرا که تصمیم‌گیری در این خصوص را برعهده واحدهای این دانشگاه در شهرهای مختلف قرار داده‌ایم تا در این مورد وضعیت شهری که در آن قرار دارند را مورد بررسی قرار داده و نتیجه را مبنای تعیین میزان شهریه خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: بی‌تردید مردم شهرهای مختلف از وضعیت مالی واحد برخوردار نیستند به همین دلیل نحوه اخذ شهریه متناسب با هر شهر یا رشته‌های تحصیلی متفاوت خواهد بود، بنابراین امسال نوع افزایش شهریه‌ها را به هیات امنای استانی سپردیم تا در این مورد در چارچوب استانی خود تعامل کنند.

طهرانچی یادآور شد: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در شهرهای مختلف می‌توانند با استفاده از اختیاراتی که به آنها داده‌ایم میزان شهریه خود را تعیین کنند، اما به طور قطع ما نحوه و معیار افزایش شهریه‌ها را کنترل می‌کنیم تا بی‌رویه و بدون قاعده صورت نگیرد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی در مورد چگونگی تشکیل کلاس‌های دانشگاه آزاد اسلامی در شرایط تداوم شیوع ویروس کرونا تاکید کرد: ما نحوه ارائه خدمات آموزشی را در قالب جدیدی به صورت ترکیبی مجازی و حضوری آماده می‌کنیم و هر چند شرایط قابل پیش‌بینی نیست، اما در صورت تداوم شیوع ویروس کرونا از آمادگی لازم جهت ارائه روش‌های جدید آموزشی برخوردار هستیم.

 انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول