اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مهدی حبیب پور مجاهد فرهنگی به یاران شهیدش پیوست

حاج مهدی حبیب پور موسس خیریه جهادی جواد الائمه شهرستان اسلامشهر دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

مهدی حبیب پور مجاهد فرهنگی به یاران شهیدش پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، حاج مهدی حبیب پور درشامگاه آخرین یکشنبه ماه ذی‌‌القعده و در آستانه شهادت حضرت جوادالائمه علیه السلام، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

حاج مهدی که با  تلاش و پشتکار بی‌نظیر خود در عرصه خدمات رسانی و خدمت به محرومین  جامعه فردی شناخته شده و مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بود، در اثر ابتلا به ویروس منحوس کرونا  آخرین روزهای عمر با برکت خود را به اجبار با بستری شدن  در بیمارستان بقیه اله تهران سپری کرد و در نهایت درآستانه سالروز شهادت حضرت جواد الائمه دعوت حق را لبیک گفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد.

این مجاهد نستوه که به گواهی همه‌ هم‌رزمانش، در مسیر پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها شبانه‌روز در حال مجاهدت بود؛

از هر راه و روشی برای خدمات رسانی و خدمت به بندگان خداوند تلاش می کرد، گاه در مقام تبلیغ فرهنگ اهل‌بیت در قالب ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی، گاه در مقام کارآفرینی برای محرومین، گاه در جایگاه یک خَیّر دلسوز و حامی ایتام و افراد بی‌بضاعت و گاه در مقام مولد محصولات و پوشاک ایرانی اسلامی، شجره‌های پر ثمر و با برکتی کاشت و با این همه حرکت، آرام و قرار نداشت.

حاج مهدی با کسب افتخار خادمی در خیریه‌ جهادی حضرت جوادالائمه علیه السلام و  با ابراز ارادت به  خاندان  اهل بیت (ع) علاوه بر ترویج  دین مبین اسلام  و فرهنگ ایثار و شهادت، زمینه تقرب  هرچه بیتشر به معبود خویش را فراهم ساخت، انشاله که این اقدامات اسباب حسن عاقبت را برای این بسیجی مکتب حضرت روح‌الله و فدایی حضرت سیدعلی فراهم  خواهد کرد.

بنابراعلام خانواده این مجاهد نستوه، پیکر مطهر  حاج مهدی حبیب پور با حضور جمعی از دوستان و خانواده آن مرحوم با رعایت پورتکل‌های بهداشتی   امروز  در قطعه ۵۱ گلزار بهشت زهرای تهران تشییع ودر جوار دوستان و یاران و همرزمان  شهیدش تدفین و در خانه ابدی آرام گرفت.

در پی درگذشت مجاهد خستگی ناپذیر  عرصه های خدمت جهادی حاج مهدی حبیب‌پور  جمعی از مقامات، شخصیتهای، مقامات و مسئولین  استانی و شهرستانی از جمله مهدی شریفیان نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی،فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا، فرماندار، شهردار، امام جمعه  واوان و دبیرجبهه فرهنگی جنوب غرب استان تهران  و ...  این ضایعه عظیم را به خانواده و بازماندگان و همرزمان  این  یار سفر کرده تسلیت گفتند. 

مرحوم حبیب پور از همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا همکاری صمیمانه و صادقانه ای با ستاد مقابله با کرونای شهرستان داشت و در زمینه تولید ماسک مورد نیاز مردم خدمات شایانی ارائه کرد.

انتهای پیام /۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول