اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

فوت ۶ نفر در تصادف اتوبوس با پراید در «گیلان»

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از تصادف یک دستگاه اتوبوس با خودروی پراید در محور فومن به سراوان و جان باختن 6 نفرخبر داد.

فوت ۶ نفر در تصادف  اتوبوس با  پراید در «گیلان»

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، سیاوش غلامی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از تصادف مرگبار یک دستگاه اتوبوس با خودروی سواری پراید در محور فومن به سراوان خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اعلام وقوع این حادثه، بیان کرد: در ساعت ۰۹:۵۰ روز جاری مورخ ۳۰ تیر، گزارشی مردمی مبنی بر تصادف یک دستگاه اتوبوس با خودروی سواری پراید در محور فومن به سراوان در حوالی موزه میراث روستایی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شد.

غلامی با اشاره به اعزام تیم‌های امدادی به محل وقوع حادثه، اظهار کرد: بلافاصله پس از دریافت گزارش، ۴ تیم امدادی از ۲ پایگاه امداد جاده‌ای به همراه ۲ دستگاه آمبولانس و ۲ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به عملیات رهاسازی توسط نجاتگران این جمعیت، بیان داشت: متاسفانه بر اثر سانحه این تصادف ۶ نفر از سرنشینان خودروی پراید جان باختند که توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر عملیات رهاسازی پیکر این افراد انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد، خاطرنشان کرد: سامانه ۱۱۲ این جمعیت به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مردم برای هر حادثه‌ای است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول