اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

طلب ۷ میلیارد تومانی برق تویسرکان از مشترکان

مدیر شرکت توزیع نیروی برق تویسرکان از طلب ۷ میلیارد تومانی از مشترکان خبر داد و گفت: ۵۳ هزار مشترک در تویسرکان از شرکت برق خدمات دریافت می کنند.

طلب ۷ میلیارد تومانی برق تویسرکان از مشترکان

رضا جلیلوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان درباره تاثیر شیوع کرونا بر عملکرد شرکت برق اظهار کرد: با توجه به اعلام وزیر مبنی بر اینکه از اسفندماه سال گذشته تا اردیبهشت ماه امسال مردم می‌توانند هزینه برق خانگی را پرداخت نکنند شرکت برق با افت شدید درآمد مواجه شد.

 وی با بیان اینکه شرکت برق هیچ گونه اعتبار دولتی دریافت نمی‌کند تاکید کرد: شرکت برق انرژی را از نیروگاه گرفته و در شبکه به مصرف‌کننده خدمات می‌دهد و در قبال انرژی از مشترکین هزینه خدمات را دریافت می‌کند بنابراین تقاضا داریم مشترکان هزینه خدمات دریافتی را پرداخت کنند.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق تویسرکان با تاکید بر اینکه پرداخت قبوض برق تاثیر مستقیم بر خدمات به مشترکان دارد گفت: امیدوارم مشترکان هرچه سریعتر هزینه قبوض برق خود را واریز کنند.

وی با تاکید بر اجرای دستورالعمل شهرستان در مبارزه با ویروس کرونا و واحد ایمنی برق استان در این شرکت افزود: اکنون همکاران موظف به زدن ماسک هستند و به ارباب رجوع نیز در صورت نزدن ماسک خدمات ارائه نمی‌شود.

جلیلوند در ادامه از طلب ۷ میلیارد تومانی شرکت برق از دستگاه‌های اجرایی و مردم خبر داد و گفت: دو بدهکار اصلی شرکت برق شهرستان شهرداری با یک میلیارد تومان و اداره آب و فاضلاب بالغ بر یک‌میلیارد تومان است.  

وی بدهی مشترکان خانگی روستاهای تویسرکان به شرکت برق را در سطح شهرستان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: حدود ۵۰ درصد از این طلب به مشترکان روستاهای بخش مرکزی و مابقی طلب به روستاهای بخش قلقلرود اختصاص دارد.  

مدیر شرکت توزیع نیروی برق تویسرکان درخصوص مصوبات جلسه پیگیری مطالبات اداره برق در سال گذشته بیان کرد: متاسفانه راهکارهای ارائه شده برای اخذ طلب شرکت برق در عمل تحقق پیدا نکرد، تنها اتفاق خوبی که افتاد اضافه نشدن بدهی است.

وی با بیان اینکه کمترین طلب ما در بخش کشاورزی به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان است که این مهم ارتباط زیادی به پیک مصرف دارد گفت: به‌روز شدن خدمات نظیر اطلاع‌رسانی پیامک صوتی به مشترکان ضمن صرفه اقتصادی بالا در خدمات‌دهی ما هم تاثیرگذاری بالایی دارد.  

جلیلوند از انعقاد تفاهمنامه شرکت برق با کشاورزان برای اجرای طرح پیک مصرف قطع برق چهار ساعت یعنی ساعات ۱۳ تا ۱۷  سخن گفت و خاطرنشان کرد: کشاورزان در این طرح ۲۰ ساعت دیگر روز را خدمات رایگان دریافت می‌کنند، این مسئله تاثیر زیادی در وصول مطالبات داشته است.  

وی با بیان اینکه کشاورزان علاقه‌مند به بهره‌مندی از طرح پیک مصرف می‌تواند با شرکت برق تفاهمنامه منعقد کنند تاکید کرد: اجرای این طرح کمک زیادی به کاهش پیک مصرف و خاموشی‌ها کرده است.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق تویسرکان تصریح کرد: شهرستان در بخش کشاورزی با مدیریت مصرف در پیک بار نسبت به دیگر شهرستان‌ها استان عملکردی مطلوب‌تر دارد.

وی تعداد مشترکان برق تویسرکان را ۵۳ هزار دانست و با بیان اینکه حدود ۵۰ درصد کنتورهای مشترکان به دیجیتال تبدیل شده است یادآور شد: کنتورهای بخش کشاورزی و مصارف سنگین شهرستان صد درصد کنتور دیجیتالی است.

انتهای پیام/۸۹۰۱۰/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول