اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تجربه برگزاری مجازی برنامه‌ها ریل‌گذاری در مسیر پیشرفت است

مدیرکل مشاوره، امور تربیتی و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش گفت: کسب تجربه‌های جدید همواره با مشکلاتی روبه‌رو بوده است، اما باید پذیرفت که حرکت در مسیر برگزاری مجازی برنامه‌ها به عنوان ریل‌گذاری در مسیر پیشرفت به شمار می‌آید.

تجربه برگزاری مجازی برنامه‌ها ریل‌گذاری در مسیر پیشرفت است

مسعود شکوهی مدیرکل مشاوره، امور تربیتی و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در حاشیه حضور در دبیرخانه سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان سراسر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تجربه مسابقات فرهنگی و هنری به صورت مجازی تجربه‌ای جدید است و مسلماً همواره کسب تجربه‌های نو با مشکلات اساسی روبه‌رو بوده است، اما باید پذیرفت که حرکت در این مسیر به عنوان ریل‌گذاری در مسیر پیشرفت به شمار می‌آید.

وی اقدامات ارزشمند حوزه فرهنگی و هنری و فعالیت‌هایی که در حوزه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اتفاق افتاده است را قابل تقدیر دانست و افزود: تجربه‌های جدید همواره برای وزارت آموزش و پرورش مبارک است و بررسی آثار دانش‌آموزان نشان می‌دهد که آثار خوب، ارزشمند و با کیفیت بسیار بالایی تولید شده است و با مقایسه این آثار نسبت به سال‌های گذشته به خوبی می‌توان دریافت که شاهد رشد بوده‌ایم.

مدیرکل مشاوره، امور تربیتی و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزۀ تخصصی مشاوره و خدمات روانشناختی، ادامه داد: همکاران ما در سراسر کشور و مشاوران مستقر در مراکز مشاوره به فعالیت‌های خود ادامه دادند و با وجود این که در زمان بیماری کرونا بسیاری از مشاغل تعطیل شد، خدمات مشاوره و هدایت تحصیلی ما به نحو شایسته‌ای انجام شد.

شکوهی با اذعان به این امر که از فرصت تعطیلات نوروزی برای مشاوره و هدایت دانش‌آموزان استفاده شده است، خاطرنشان کرد: با همکاری مشاوران ما امکان تشکیل گروه در نرم افزار شاد برای ارتباط بهتر با خانواده‌ها و دانش‌آموزان فراهم شده است و این موضوع موجب شد تا خدمات مشاوره‌ای با کیفیت و مطلوب‌تری ارائه شود.

وی با اشاره به این که مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان سراسر کشور می‌تواند زمینه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را برای دانش‌آموزان فراهم آورد، تصریح کرد: حضور در این دست از جشنواره‌ها می‌تواند در ارتقای سلامت روان، پیشگری و درمان گام مؤثری داشته باشد چرا که معتقدیم استفاده از ابزار هنر می‌تواند نقش اثرگذاری در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول