اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

محفل ادبی هاتف به صورت مجازی شروع به کار کرد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی گفت: پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب و عنایت ایشان به حوزه شعر و ادبیات و حمایتی که از جریان‌های اصیل ادبی دارند نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اقدام به ایجاد محافل ادبی در کتابخانه‌های عمومی کرده است.

محفل ادبی هاتف  به صورت مجازی شروع به کار کرد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، خدیجه معصومی در افتتاحیه محفل ادبی هاتف اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی ضمن ابراز خرسندی از حضور شاعران، اهل فرهنگ و علاقمندان در این مراسم اظهار داشت: پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب و عنایت ایشان به حوزه شعر و ادبیات و حمایتی که از جریان‌های اصیل ادبی دارند نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اقدام به ایجاد محافل ادبی در کتابخانه‌های عمومی کرده است.

وی ادامه داد: کتاب یک محمل همه جانبه است و تمام علوم بشری را تحت پوشش قرار می‌دهد ولی علقه کتاب و ادبیات علقه‌ای دیرینه است و اغلب شاعران و اهالی قلم و ادب، علاقمندی خود به ادبیات را وامدار کتابخانه‌ها و مطالعه کتاب‌های ادبی می‌دانند.

مدیرکل‌کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: امید آن است محافل ادبی کتابخانه‌های عمومی، منشا خیر فراوان، همدلی و همبستگی بیشتر بین شاعران و نویسندگان و اهالی ادب شود و حضور این عزیزان  درکتابخانه‌های عمومی سبب پرورش نسل جدیدی از شاعران و ادیبان شود.

دبیر محافل ادبی کشور،نغمه مستشارنظامی، نیز ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های علیرضا مختارپور،دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، دراین جلسه اظهار داشت: در آذربایجان‌غربی، شاعران گران‌قدری وجود دارد که با تکیه بر این ظرفیت و افتتاح محفل استانی، امید داریم به هدف هر کتابخانه، یک محفل ادبی برسیم.

خاطرنشان می‌شود شعرخوانی توسط حاضرین بخش دیگری از این برنامه بود و علی داوودی، فریبا یوسفی، حیاتلو، سجاد صافی، مصطفی قلیزاده علیار، سیدتیمور جامعی از جمله شاعران حاضر در این نشست بودند که به شعرخوانی پرداختند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول