اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اتمام فرودگاه سقز در اولویت برنامه های عمرانی کردستان قرار دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: تلاش برای اتمام فرودگاه سقز در اولویت برنامه های عمرانی و زیربنایی استان کردستان قرار دارد.

اتمام فرودگاه سقز در اولویت برنامه های عمرانی کردستان قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شهرام ملکی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت اجرای پروژه فرودگاه سقز در محل سالن جلسات دفتر معاونت عمرانی استانداری کردستان اظهار کرد: تلاش برای اتمام فرودگاه سقز در اولویت برنامه های عمرانی و زیربنایی استان کردستان قرار دارد.

وی تصریح کرد: برای تکمیل و به بهره برداری رسیدن فرودگاه سقز دستگاههای اجرایی متولی با تمام توان فعالیت دارند تا در موعد مقرر فرودگاه افتتاح شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان  افزود: احداث فرودگاه سقز برای توسعه استان اهمیت بسیار دارد و بنابراین در قالب طرح جامع توسعه فرودگاه و بر اساس استانداردهای موجود پس از بهره برداری نیز طرح جامع توسعه فرودگاه با جدیت دنبال می شود.

بهره برداری از فرودگاه سقز در حداقل زمان!

ملکی خاطرنشان کرد: نقش فرودگاه سقز در مسیر توسعه و جابجایی مسافر در استان و منطقه بسیار مهم و تاثیرگذار است و بر این اساس دولت مصمم است در حداقل زمان ممکن این پروژه به بهره برداری برسد.

وی در پایان تاکید کرد: به دلیل اهمیت این پروژه ارتقاء سطح کیفیت ساخت این فرودگاه با دقت فراوانی مورد توجه قرار دارد و کیفیت بالای اجرای طرح در اولویت قرار دارد.

گفتنی است؛ پروژه فرودگاه سقز در سال ۸۵ شروع شده است و از آن زمان تاکنون وعده‌های متعددی در خصوص احداث و بهره‌برداری از این پروژه مطرح‌شده است که تا این لحظه تمامی این وعده‌ها بایگانی شده‌اند.

درحالی‌که مسئولان و مدیران وقت کردستان در سال ۸۵ وعده داده بودند که این طرح طی سه تا چهار سال به بهره‌برداری می‌رسد ولی این زمان به 15 سال رسید و هنوز فرودگاه سقز به سرانجام نرسیده است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول