اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

رسانه‌های فارسی زبان تصویری دروغین از زندگی غربی نشان می‌دهند

سردبیر سابق تهران تایمز، با انتقاد از رسانه‌های فارسی زبان که غرب را مدینه فاضله نشان می‌دهند، گفت: آنها یک تصویرسازی دروغین از جوامع غربی در دل جوانان ایرانی ترسیم کرده‌اند.

رسانه‌های فارسی زبان تصویری دروغین از زندگی غربی نشان می‌دهند

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، محمد قادری تحلیل گر رسانه در برنامه گفتگوی سیاسی رادیو گفت‌وگو با اشاره به کارکرد مخرب رسانه های دنیای غرب علیه جوانان کشورمان اظهار کرد: می خواهند سرمایه اجتماعی موجود در کشور را به سمت منفی سوق دهند.

این تحلیلگر حوزه رسانه ادامه داد: آنها طی این سال‌ها به این نتیجه رسیدند که ساز و کار حکومت در ایران به نقطه ثبات رسیده و مقبولیت آن به حدی است که بتوان از آن به عنوان یک نظام باثبات یاد کرد.

وی بیان کرد: در همین چارچوب این رسانه ها استراتژی تضعیف از درون را پیش گرفته اند و می خواهند سرمایه اجتماعی نظام را از بین برده و مردم را به رأس حاکمیت بی اعتماد کنند.

سردبیر سابق نشریه انگلیسی زبان "تهران تایمز" اضافه کرد: رسانه های غربی یک مدینه فاضله از غرب به معنای عام  کلمه در ذهن جوانان ایجاد کرده و دائم این پیام را به مردم ما می‌دهند که باید به خواسته های ماتن بدهید و دست از رفتار خود بردارید.

قادری با انتقاد به سبک زندگی غربی که توسط رسانه های فارسی زبان ترویج داده می شود، افزود: این رسانه ها می گویند در کشورهای غربی یک زندگی رویایی در انتظار شما است و در واقع آنها یک تصویر سازی دروغین از جوامع غربی در دل جوانان ایرانی ترسیم کرده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول