اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تفاهم‌نامه قرارگاه خاتم‌الانبیا، رضایتمندی شهروندان را در پی دارد

نماینده خوزستان در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه تفاهم‌نامه قرارگاه خاتم‌الانبیا با شهرداری اهواز رضایتمندی شهروندان را در پی دارد، گفت: دستگاه‌های خدمات رسان از دوباره‌کاری پروژه‌ها جلوگیری کنند.

تفاهم‌نامه قرارگاه خاتم‌الانبیا، رضایتمندی شهروندان را در پی دارد

سید محسن موسوی زاده عضو شورای شهر اهواز امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز با اشاره به تفاهمنامه منعقد شده بین شهرداری اهواز و قرارگاه خاتم الانبیاء، اظهار کرد: این تفاهم نامه بالغ بر ۳۰۰میلیارد تومان بوده که تا ۳۷۵ میلیارد تومان قابل افزایش نیز خواهد بود.

وی با بیان اینکه این تفاهنامه‌ جهت‌محرومیت زدایی از مناطق محروم‌ وکمتر برخوردار شهر اهواز تنظیم شده، افزود: این تفاهم نامه پس از بررسی در کمیسیون‌های مربوطه شورای شهر به صحن شورا ارسال و پس از تایید درصحن به کمیته تطبیق فرمانداری اهواز ارسال خواهد شد و درصورت تایید کمیته تطبیق به شهردار‌ محترم اهواز ابلاغ تا قرارداد مربوطه تنظیم وبه مرحله اجرا  درخواهد آمد.

وی بیان کرد: مدتی است که نماینده فعلی وسابق ولی فقیه دراستان وائمه جمعه اهواز، اعضای محترم شورا‌ و شهردار محترم به دنبال دعوت قرارگاه خاتم واستفاده از ظرفیت بالای آن در‌محرومیت زدایی از مناطق محروم اهواز بوه اند که بحمد الله امروز با انعقاد این تفاهمنامه‌ قدمی خوب در این زمینه برداشته شد وامیدواریم به سرعت وپس از تصویب شورا عملیات اجرایی آن کلید بخورد.

نماینده خوزستان در شورای عالی استان‌ها گفت: باتوجه به اینکه مشکلات مناطق محروم اهواز عدیده و متنوع است بنده از نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام‌جمعه محترم اهواز واستاندار محترم استان مصرانه‌ میخواهم که ادارات وارگان‌های دیگر را قبل از شروع یا همزمان با شروع  به‌کار‌ قرارگاه دراین مناطق فعال‌نمایند وبه آنها تکلیف کنند تا‌ مشکلات آب، برق، فاضلاب، تلفن و‌گاز این مناطق را برطرف نمایند.

وی افزود: اینکار باعث می‌گردد از دوباره کاری و صرف هزینه های مضاعف جلوگیری شود و مردم به درستی طعم شیرین خدمت رسانی را بچشند قطعا در‌کنار این کارها هم  شهرداری مرکز اهواز، مناطق هشتگانه شهرداری  وسازمانها مربوطه میتوانند در‌ کنار قرارگاه بهتر به خدمات روزمره خود  برسند و باعث رضایت مندی بیشتر همشهریان عزیز شوند.

موسوی زاده با تاکید بر لزوم سنددار کردن منازل مناطق محروم، عنوان کرد: اگر استاندار و مسئولین مربوطه درثبت اسناد و دیگر نهادهای مربوطه بحث سند دار کردن‌منازل مسکونی واملاک مردم این مناطق رو به جد پیگیری کنند واین مشکل رابرای همیشه حل کنند قطعا خدمتی شیرین وماندگار وهمیشگی به مردم ارائه خواهند داد.

وی گفت: اهواز یکی از هشت کلان شهر بزرگ کشور بوده وخیرات وبرکات آن برای کل کشور بوده وهست لذا این کاستی ها ومحرومیت‌ها شایسته این شهرو مردم شریف ،نجیب وولایتمدار آن نبوده ونیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول