اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تأمین کادر درمانی بیمارستان‌های آبیک و رحیمیان/تجهیزات درمانی جدید وارد قزوین می‌شود

نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: از شهریور ماه، بیمارستان‌های آبیک و رحیمیان البرز صاحب تیم کامل کادر درمانی می‌شوند و علاوه بر آن، تعدادی نیروی متخصص و کارآمد نیز به بیمارستان‌های قزوین تزریق خواهند شد و کمبود نیروی انسانی در بیمارستان‌های استان جبران می‌گردد.

تأمین کادر درمانی بیمارستان‌های آبیک و رحیمیان/تجهیزات درمانی جدید وارد قزوین می‌شود

فاطمه محمدبیگی، نمایندهٔ مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرگزاری فارس در قزوین گفت: طی دیداری که من اخیراً با دکتر جان بابایی معاون وزیر بهداشت داشتم، مقررشد طی روزهای آینده نخستین محمولهٔ وزرات بهداشت شامل بستهٔ تجهیزات آی‌سی‌یو و ونتیلاتور و دیگر تجهیزات، جهت تقویت تجهیزات بیمارستانی وارد استان قزوین شود.

محمدبیگی ادامه داد: در این دیدار معاون وزیر بهداشت قول مساعد داد که برای ساخت و جابجایی بیمارستان 22 بهمن در مکانی دیگر اقدام کنند.

این مسؤول اظهار کرد: یکی دیگر از مسائل امیدبخش در حوزهٔ بهداشت و درمان در استان این است که به‌زودی بیمارستان‌های رحیمیان و آبیک تأمین نیروی انسانی خواهند شد و روحی دوباره در کالبد این بیمارستان‌ها دمیده خواهد شد.

وی در پایان اضافه کرد: از شهریور ماه، بیمارستان‌های آبیک و رحیمیان البرز صاحب تیم کامل کادر درمانی می‌شوند و علاوه بر آن، تعدادی نیروی متخصص و کارآمد نیز به بیمارستان‌های قزوین تزریق خواهند شد و کمبود نیروی انسانی در بیمارستان‌های استان جبران می‌گردد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول