اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

مهلت ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان در سامانه ارزیابی تا 15 مرداد تمدید شد

مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان خدمات رگولاتوری با بیان اینکه ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان باید در سامانه ارزیابی انجام شود، گفت:مهلت ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان در سامانه ارزیابی برای بار سوم تا 15مرداد تمدیدشد.

مهلت ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان در سامانه ارزیابی تا 15 مرداد تمدید شد

شهرام حی شاد مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات  پستی و دفاتر پیشخوان  خدمات  رگولاتوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه دفاتر پیشخوان باید اطلاعات خود را تا ۱۵ مرداد در سامانه ارزیابی ثبت کنند، گفت: سامانه ارزیابی دفاتر پیشخوان دولت در شروع کار بر اساس اطلاعاتی که دفاتر در آن ثبت می‌کنند امتیاز و رتبه هریک از دفاتر را مشخص می کند که در این رابطه باید بگویم مهلت ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان در سامانه ارزیابی به مدت ۲ هفته دیگر تا ۱۵ مرداد تمدید شده است.

* عدم ثبت اطلاعات دفاتر پیشخوان رتبه آنها راکاهش می‌دهد

وی افزود: اگر دفاتر اطلاعات خود را در سامانه وارد نکنند به عنوان دفاتری که رتبه آنها ۳ است معرفی می‌شوند و تا ۶ ماه آینده که ارزیابی دوم انجام خواهد شد باید منتظر بمانند تا اطلاعات خود را تصحیح کنند البته احتمال تمدید طرح ارزیابی دفاتر پیشخوان وجود دارد.

*  کشور دارای ۶۹۳۶ دفتر پیشخوان شهری و۹۲۲ دفتر روستایی است

وی افزود: در حال حاضر ما در سراسر کشور دارای ۶۹۳۶ دفتر پیشخوان شهری و۹۲۲ دفتر روستایی هستیم که همه آنها خوشبختانه دارای استانداردهای مورد نیاز هستند. به طوری که سنجه‌های نظارت ارزیابی تبدیل شده و توسط کمیسیون وزارت ارتباطات برای این دفاتر ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول