اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تکمیل کانون پرورش فکری خمام در اولویت پروژه‌ها است

فرماندار رشت با اشاره به تجهیز مراکز فرهنگی هنری شهرستان گفت: تلاش برای تکمیل مرکز در حال ساخت کانون پرورش فکری بخش خمام از اولویت‌ها است و در دستور کار قرار دارد.

تکمیل کانون پرورش فکری خمام در اولویت پروژه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی فتح‌اللهی امروز در دیدار با رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه محصول هر مجموعه‌ای، مشخص بوده و دارای کارکرد‌های روشنی است، اظهار کرد: دستاورد کانون، آینده‌ای است که با دستان اعضای این مجموعه‌ی فرهنگی رقم ‌می‌خورد.

وی، نقش فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را گران‌بها و به ارزشمندی پرورش یک انسان و مهیا‌سازی برای پذیرش مسؤولیت‌های بزرگ دانست و گفت: رسالت مسؤولان در جهت همراهی با مجموعه‌های فرهنگی، به‌ویژه کانون پرورش فکری کودکان  و نوجوانان خطیر بوده و برای رسیدن به این مهم، نیازمند هم‌گرایی و فراهم‌سازی امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای فعالان عرصه‌ی فرهنگ هستیم.

فرماندار رشت با تأکید بر حمایت از مراکز ۶ گانه کانون بیان کرد: برای حرکت در مسیر توسعه، توجه به‌تمامی مراکز این مجموعه فرهنگی در سطح شهرستان در دستور کار قرار می‌گیرد. 

فتح‌اللهی با اشاره به تجهیز مراکز فرهنگی هنری شهرستان بیان کرد: تلاش برای تکمیل مرکز در حال ساخت کانون پرورش فکری بخش خمام از اولویت‌ها است و در دستور کار قرار دارد.

مدیر‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان نیز با اشاره به عملکرد مثبت و اثر‌بخش کانون در روز‌های همه‌گیری ویروس کرونا اظهار کرد: فرصت‌سازی از تهدید‌ها و ارائه‌ هم‌زمان آموزش‌های حضوری و غیر‌حضوری به مخاطبان، از دستاورد‌های کانون پرورش فکری در مسیر خدمات‌رسانی به‌ کودکان و نوجوانان محسوب ‌می‌شد.

اسفندیار ضیائی با اشاره به راه‌اندازی مرکز تخصصی علوم و گشایش مرکز تخصصی تولید تئاتر کانون در رشت گفت: برای افزایش خدمات‌رسانی به‌تمامی مخاطبان، نیازمند همراهی و مشارکت افزون‌تر دستگاه‌های تصمیم‌گیر کشوری و استانی هستیم.

وی با اشاره به مرکز در حال احداث کانون گیلان در بخش خمام شهرستان رشت که از سال ۱۳۸۹ آغاز شد، تصریح کرد: افتتاح این مرکز فرهنگی هنری در سال ۱۳۹۶ از خواسته‌های مردم و مسؤولان کانون به‌عنوان دستگاه بهره‌بردار محسوب‌ می‌شد و امیدواریم با تلاش‌های مسؤولان و تخصیص اعتبارات لازم، زمینه‌های بهره‌مندی کودکان و نوجوانان ایران اسلامی از خدمات فرهنگی این مجموعه فراهم شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول