اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پرهیزکار: نظارت بر عملکرد داوران در لیگ یک بسیار ضعیف است

مدیرعامل باشگاه رایکا بابل درباره برخی ناداوری‌ها و همچنین عملکرد ضعیف داوران در هفته‌های گذشته انتقاد کرد.

پرهیزکار: نظارت بر عملکرد داوران در لیگ یک بسیار ضعیف است

خبرگزاری فارس مازندران _ سرویس ورزشی| اکبر پرهیزکار در حاشیه تمرین تیمش در گفتگویی درخصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: خداروشکر جو بسیار خوبی در تیم حاکم است. بعد از برد خارج از خانه و دلچسب تیم مقابل قشقایی، از نظر روحی و روانی بسیار در شرایط مطلوبی قرار داریم و خود را برای بازی‌های آینده آماده می‌کنیم.

وی درخصوص وضعیت داوری در رقابت‌های لیگ یک گفت: وضعیت داوری و همچنین نظارت بر عملکرد داوران در حوزه لیگ یک بسیار ضعیف است. به تعداد انگشت شماری بازی می‌توان اشاره کرد که در آن تیم رایکا از نظر داوری ضربه نخورده است. اگر اشتباهات داوری نبود، ما اکنون ماندگاری‌مان در جدول مسجل شده بود و به جرات می‌توانم بگویم که اشتباهات داوری حداقل ۲۰ امتیاز به تیم ما ضربه زده است.

پرهیزکار در ادامه درخصوص بازی پیش رو مقابل آلومینیوم اراک نیز گفت: ما در حال آماده سازی نور ورزشگاه هفت تیر بابل برای برگزاری این بازی در شهر خود هستیم. خداروشکر مسئولین قول مساعد دادند تا ۷۲ ساعت قبل از آغاز بازی، نور ورزشگاه را برسانند که امیدوارم این چنین شود. جدای از این مسائل امیدوارم در بازی با آلومینیوم شاهد اشتباهات داوری نباشیم زیرا در نیم فصل اول و در اراک مقابل این تیم قرار گرفتیم و یک گل سالم ما را داور آن دیدار مردود اعلام کرد تا ما با دست خالی به بابل برگردیم. چه بسا گر همان یک امتیاز را اکنون داشتیم، وضعیتمان در جدول بهبود پیدا می‌کرد.

مدیرعامل باشگاه رایکا بابل اظهار کرد: به هر شکل امیدوارم کمیته داوران چه در چینش داوران و چه در نظارت بر آنها نهایت دقت را بکند. ما با تیم‌های گیلانی برای بقاء می‌جنگیم و با این حال، کمیته داوران برای ما داور گیلانی می‌گذارد! پنالتی‌های خاص برای یک تیم خاص صدای همه را در آورده است و به وضوح می‌توان دید که حق تیم‌های بی‌بضاعت خورده می‌شود. خواهشم این است که کمیته داوران و سازمان لیگ در چهار هفته پایانی از داوران با تجربه و لیگ برتری استفاده کنند و آرزوی قلبی من و حتی تیمهای بالای جدول و پایین جدول این است که زحمت‌های یک فصل، بر باد نرود.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول