اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

برقراری 1400 تماس با سامانه 147 پلیس

مشاور فرمانده انتظامی تهران بزرگ از برقراری حدود ۱۴۰۰ تماس با سامانه ۱۴۷ پلیس تهران خبر داد.

برقراری 1400 تماس با سامانه 147 پلیس

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس مشاور و رئیس دفتر فرمانده انتظامی تهران بزرگ با حضور در دفتر سامانه 147 ضمن شنیدن تماس های صورت گرفته با این سامانه اظهار داشت:در 4 ماهه اول سال 99 حدود 1400 تماس و مکاتبه با سامانه 147 انجام شده است. 
 
 سرهنگ رسول احمدی با اشاره به اینکه سامانه 147 گوش شنوایی برای شنیدن و رسیدگی به مشکلات کارکنان است، بیان داشت: با توجه به تاکیدات مکرر رییس پلیس پایتخت در مورد اینکه باید سامانه 147 به دقت به مشکلات کارکنان رسیدگی نماید به طور دقیق و سریع به مسایل و امورات سامانه 147 رسیدگی می شود.

وی افزود: تلاش ما بر این است که به مسائل، مشکلات و درخواست کارکنان در اسرع وقت رسیدگی نماییم و به زعم خود بتوانیم گره ای از مشکلات این عزیزان بگشاییم.

رئیس دفتر رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه باید با سعه صدر و رویی گشاده به مشکلات همکاران عزیزمان رسیدگی شود، گفت: سامانه 147 در واقع پل ارتباطی بین کارکنان و فرماندهان است که از این طریق با واکاوی های صورت گرفته می توان به مشکلات و دغدغه کارکنان پی برد.

سرهنگ احمدی خاطر نشان کرد: در بررسی های صورت گرفته در 4 ماهه اول سال 99 تا کنون به حدود یک هزار و  400 نفراز سئوالات و درخواست کتبی و تلفنی کارکنان پاسخ لازم ارائه شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول