به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس مشاور و رئیس دفتر فرمانده انتظامی تهران بزرگ با حضور در دفتر سامانه 147 ضمن شنیدن تماس های صورت گرفته با این سامانه اظهار داشت:در 4 ماهه اول سال 99 حدود 1400 تماس و مکاتبه با سامانه 147 انجام شده است.
سرهنگ رسول احمدی با اشاره به اینکه سامانه 147 گوش شنوایی برای شنیدن و رسیدگی به مشکلات کارکنان است، بیان داشت: با توجه به تاکیدات مکرر رییس پلیس پایتخت در مورد اینکه باید سامانه 147 به دقت به مشکلات کارکنان رسیدگی نماید به طور دقیق و سریع به مسایل و امورات سامانه 147 رسیدگی می شود.
وی افزود: تلاش ما بر این است که به مسائل، مشکلات و درخواست کارکنان در اسرع وقت رسیدگی نماییم و به زعم خود بتوانیم گره ای از مشکلات این عزیزان بگشاییم.
رئیس دفتر رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه باید با سعه صدر و رویی گشاده به مشکلات همکاران عزیزمان رسیدگی شود، گفت: سامانه 147 در واقع پل ارتباطی بین کارکنان و فرماندهان است که از این طریق با واکاوی های صورت گرفته می توان به مشکلات و دغدغه کارکنان پی برد.
سرهنگ احمدی خاطر نشان کرد: در بررسی های صورت گرفته در 4 ماهه اول سال 99 تا کنون به حدود یک هزار و 400 نفراز سئوالات و درخواست کتبی و تلفنی کارکنان پاسخ لازم ارائه شده است.
انتهای پیام/