اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

وعده معاون وزیر به استاندار در حمایت از جنگل‌های کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مسعود منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور دیدار و گفتگو کرد.

وعده معاون وزیر به استاندار در حمایت از جنگل‌های کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مسعود منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور دیدار و گفتگو کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های همه مقامات و مسئولان کشور برای حفاظت از سرمایه های ملی  اعم از جنگل ها، مرتع و محیط زیست استان از تلاش های رئیس سازمان جنگل ها و همکارانش در مرکز و استان نیز تقدیر و تشکر کرد.

وی بیان کرد: ایثار و از جان گذشتگی مردم استان و جان فشانی "البرز زارعی" و 5 تن دیگر از عزیزان که در دیگر استان ها شجاعانه و تا پای جان به دفاع و حراست از این سرمایه های خدادادی پرداختند هرگز فراموش نمی شود.

نماینده عالی دولت در استان، اظهار داشت: این از خود گذشتگی ها و جانفشانی ها  به عنوان یک سند تاریخی و ماندگار ثبت و ضبط خواهد شد تا نسل های کنونی و آیندگان در برابر این ایثارگری ها تعظیم کنند.

استاندار در خصوص وضعیت نیروی انسانی منابع طبیعی استان، تجهیزات، امکانات و اعتبارات خواستار توجه معاون رئیس جمهور شد که با استقبال و موافقت وی برای پیگیری و تامین خواسته های مطرح شده روبه رو شد.

منصور در این دیدار بر ضرورت توجه به  ظرفیت های ارزشمند کهگیلویه و بویراحمد در بخش جنگل و مرتع به عنوان اولویت اصلی تاکید کرد.

وی افزود: علی رغم اینکه تاکنون تجهیزات، امکانات و اعتبارات خوبی در این راستا برای استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده است از محل منابع جدید نیز اعتباراتی به این استان تخصیص می یابد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه وبویراحمد را به صورت خاص حمایت می کنیم.

وی ضمن تقدیر از همکاری خوب دوستداران طبیعت، جوانان و مردم طبیعت دوست کهگیلویه و بویراحمد در راستای خاموش نمودن آتش سوزی های تابستان امسال، بیان کرد: هماهنگی و حضور مسئولان به ویژه مدیریت ارشد استان( استاندار کهگیلویه و بویراحمد ) برای ایجاد انسجام، هماهنگی و حضور میدانی در جهت دفاع از منابع ملی و محیط زیست قابل تقدیر است.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول