اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

رونمایی از سامانه جامع الکترونیکی شرکت عمران پردیس

سامانه جامع الکترونیکی شرکت عمران پردیس که مختص استعلام خرید و فروش مسکن مهر است، رونمایی شد.

رونمایی از سامانه جامع الکترونیکی شرکت عمران پردیس

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، سید مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس بعدازظهر امروز در مراسم رونمایی از سامانه جامع الکترونیکی عمران پردیس که در سالن اجتماعات شرکت عمران برگزار شد، اظهار کرد: با زحمات دادستان شهرستان پردیس در خلعیت و فسخ قرارداد سازندگان کم کار باعث شد امروز پردیس تنها شهری باشد که حتی یک پروژه عارضه‌دار و حقوقی نداشته باشد.

وی ادامه داد: امروز تمام پروژه‌های مسکن مهر پردیس با حمایت و کمک دادستان فعال هستند و با راه‌اندازی این سامانه جلوی نقل و انتقال غیرقانونی، بورس بازی، دلالی و سایر موارد گرفته می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس افزود: کلاهبرداران از عدم شفافیت اطلاعات مالکان مسکن مهر سوءاستفاده می‌کردند که با راه‌اندازی این سامانه و بهینه سازی فضای آن ایمنی بالایی در بحث نقل و انتقال خواهیم داشت.

هدایت یادآور شد: در گذشته سوءاستفاده‌های بسیاری در حوزه خرید و فروش مسکن مهر شاهد بودیم که از یک سال گذشته در شهر جدید پردیس میز خدمت خدمات الکترونیک با زیرسازی خدمات را آغاز کردیم تا تمام اقدامات در این سیستم انجام شود.

وی اضافه کرد: مراجعه حضوری متقاضیان و شهروندان در کارگزاری مسکن مهر پردیس بسیار زیاد بود و باید تراکم و مراجعان کم می‌شد که دستور احداث این سامانه با زیرساخت‌های ایمن از سال گذشته صادر و میز خدمت کنترل پروژه‌ها و فروش آنلاین عرصه راه‌اندازی شده بود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس تصریح کرد: گزارش استعلام الکترونیک توسط این سامانه راه‌اندازی شده و در این سامانه ورود متقاضیان، شهروندان، پیمانکاران وغیره با قوانین جامع میسر خواهد بود.

هدایت ابراز کرد: پرسنل این شرکت از بیرون اداره اجازه ورود ندارند که این گونه ایمنی این سامانه بالاتر می‌رود اما شهروندان و متقاضیان مسکن مهر به وسیله کدهای اختصاصی، کدملی، کد بلوک و کد واحد که به صورت اختصاصی در کشور مجزا است، وارد سامانه می‌شوند.

وی عنوان کرد: حریم خصوصی افراد در این سامانه حفظ شده و اخذ کد واحد و با استعلام تمام مشخصات درخواست کننده و اتصال به سیستم مخابرات داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: از بلوک‌هایی که هنوز تکمیل نشدند امکان گزارش گیری وجود ندارد اما ۹۸ درصد پروژه‌ها و واحدها قابل گزارش گیری هستند و نتایج پیشرفت فیزیکی و موارد دیگر مشخص و دائماً به روز می‌شوند.

هدایت بیان کرد: سیستم پرداخت آنلاین با دریافت مبلغ ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان به عنوان بخشی از هزینه‌های نقل و انتقال آتی، از درخواست کننده دریافت و در حساب‌شان منظور می‌شود و این مبلغ درآمد شرکت عمران نیست و از حساب در زمان نقل و انتقال آتی کم خواهد شد.

وی افزود: درخواست کننده استعلام، شناسایی می‌شود و این استعلام جزء اسناد دولتی، فاقد وجاعت قانونی است و فقط با تائید شرکت عمران برای معاملات استفاده می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول