اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| بلوار امام علی (ع) بردسکن تا محدوده شهرک صدف آسفالت می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر بردسکن گفت: بلوار امام علی علیه السلام امسال با تامین اعتبار مورد نیاز تا محدوده شهرک صدف آسفالت می‌شود.

فارس من| بلوار امام علی (ع) بردسکن تا محدوده شهرک صدف آسفالت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، مخاطبان در «فارس من» سوژه‌ای را با عنوان «نیمه کاره ماندن بلوار امام علی (ع) بردسکن» را ثبت و درخواست پیگری را داشتند.

علی صابری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن، اظهار کرد: بلوار امام علی (ع) بردسکن دارای دو قسمت جنوبی و شمالی است که قسمت جنوبی میدان دارای آسفالت و فضای سبز مناسب و در حال حاضر نیز درحال جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی است.

 رئیس شورای اسلامی شهر بردسکن افزود: قسمت شمالی میدان امام علی (ع)  از قبل به صورت بلوار ایجاد شده است ولی از آنجا که جمعیت کمتری سکونت داشته‌اند در اولویت شهرداری نبوده است اما امسال با تامین اعتبار مورد نیاز در نظر است تا محدوده شهرک صدف آسفالت شود.

وی با بیان اینکه یک قسمت از میدان امام علی (ع) به سمت شهرک صدف خارج از محدوده است، افزود: پیشنهادات شهرداری هرسال در بهمن و اسفندماه به شورای اسلامی شهر جهت بررسی و تصویب طرح‌ها ارائه می‌شود.

صابری اظهار کرد: پیاده‌روسازی  و ساخت پارک محلی بلوار امام علی (ع)، ساخت باند دوم  بلوار سلامت ورودی شهر، زیرسازی و آسفالت خیابان شهید یوسفی و سنگ فرش خیابان شهید باهنر از جمله برنامه‌های امسال شهرداری است که در دست انجام است.

وی با اشاره به افزایش شش برابری قیمت خرید قیر نسبت به سال قبل، گفت: کاهش عملیات آسفالت در داخل شهر به‌دلیل افزایش قیمت قیر است و تمام  سعی و تلاش مجموعه شهرداری این است که بتواند، تعهدات خود را در قبال شهروندان  انجام دهد و بنابراین قسمت شمالی بلوار امام علی (ع) نیز درصورتی قابل انجام است که بتوانیم  تامین بودجه داشته و قیر آن را تامین کنیم.

انتهای پیام/70050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول