اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توجه به مناطق کم‌برخوردار ملایر در اولویت باشد

فرماندار شهرستان ملایر با تأکید بر لزوم تحقق نهضت آسفالت در سطح شهر توجه به مناطق حاشیه شهر و کمتر توسعه‌یافته را اولویت دانست.

توجه به مناطق کم‌برخوردار ملایر در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر قدرت‌الله ولدی بعد از ظهر امروز در دیدار با رئیس شورای اسلامی شهر ملایر ضمن تاکید بر جایگاه مهم و تاثیرگذار شورای شهر و شهرداری در خدمت‌رسانی به مردم اظهار کرد: تعامل و همکاری، توجه به قانون و برنامه‌ریزی صحیح در مجموعه مدیریت شهری مهمترین عوامل دستیابی به رضایت مردم، خدمت‌رسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان است.

وی با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کنیم با همدلی و صمیمیت و به دور از هرگونه حاشیه به توسعه شهرستان توجه ویژه داشته باشیم ابراز امیدواری کرد این دوران، دوران طلایی تعامل و همگرایی بین مسوولان شهر باشد.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اهمیت کار شوراها و لزوم تعامل، اتحاد و انسجام میان اعضای شورا بیان کرد: اعضای شورا باید با برنامه ریزی مدون برای ادامه توسعه و پیشرفت متوازن در سطح شهر تلاش کنند.

وی خواستار تدوین برنامه مناسب و هدفمند در سال آخر شورا شد و گفت: برنامه مدون و قانونی می‌تواند یکی از گام‌های مهم در موفقیت امور شهری باشد.

ولدی ضمن تاکید بر تحقق نهضت آسفالت شهر و تداوم خدمت‌رسانی، خواستار توزیع عادلانه خدمات شهری و فضای سبز به همه نقاط با اولویت مناطق کمترتوسعه‌یافته شد.

وی با بیان اینکه توسعه شهرستان بدون همفکری، همدلی و تلاش مضاعف محقق نمی‌شود تصریح کرد: از کمک فکری تمام عزیزان استفاده خواهیم کرد.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر در پایان سخنانش با تأکید بر لزوم انجام به موقع کار مردم اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی ملزم به پاسخگویی در حیطه وظایف خود هستند.

انتهای پیام/۸۹۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول