اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
وعده «حریرچی» برای استخدام پرستاران ۸۹ روزه/ یک سال دیگر هم از واکسن کرونا خبری نیست معاون کل وزیر بهداشت با اشاره به اینکه حداقل تا یک سال دیگر واکسنی برای کرونا نخواهیم داشت و بهترین راه برای مقابله با کرونا تغییر رفتارهای اجتماعی است، گفت: به زودی با برنامه‌ریزی لازم برای حل مشکلات استخدامی پرستاران 89 روزه فعال در مقابله با کرونا اقدام خواهیم کرد.
۱۳۹۹-۵-۲ ۱۶:۵۵ http://fna.ir/eytqe3
0
۲:۰

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ایرج حریرچی بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه استانی ستاد مقابله با کرونا در گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص حل مشکل پرستاران 89 روزه، گفت: به زودی با برنامه‌ریزی لازم برای حل مشکلات استخدامی پرستاران 89 روزه فعال در مقابله با کرونا اقدام خواهیم کرد.

وی درباره واکسن کرونا و شایعات مختلف مبنی بر کشف داروهای گوناگون در این خصوص خاطرنشان کرد: حداقل تا یک سال دیگر واکسنی برای کرونا نخواهیم داشت و بهترین راه برای مقابله با کرونا تغییر رفتارهای اجتماعی است.

معاون کل وزیر بهداشت بیان کرد: تولید واکسن جدید ۷ سال زمان نیاز دارد و همانگونه که ده‌ها سال از شیوع «ایدز» و «مالاریا» گذشته و هنوز واکسنی برای آن کشف نشده، کشف واکسن برای این ویروس و بیماری نیز به زمان احتیاج دارد.

انتهای پیام/83004/ی

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول