اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

لزوم توجه به طرح جامع تهیه شده برای حریم آزادراه تبریز-سهند / طراحی مسیر سلامتی و ورزش در کنار آزادراه

استاندار آذربایجان‌شرقی بر لزوم توجه به طرح جامع تهیه شده برای حریم آزادراه تبریز-سهند تأکید کرد.

لزوم توجه به طرح جامع تهیه شده برای حریم آزادراه تبریز-سهند / طراحی مسیر سلامتی و ورزش در کنار آزادراه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریزٰ محمدرضا پورمحمدی امروز در جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه آزادراه تبریز- سهند با تاکید بر اینکه این پروژه باید تا هفته دولت آماده بهره‌برداری شود، گفت: بر اساس صورتجلسه‌ای که امروز به امضا رسید، باقی‌مانده سهم دولت تا پایان هفته جاری پرداخت خواهد شد و سرمایه‌گذار و پیمانکار نیز کارهای باقی‌مانده را در موعد مقرر تکمیل خواهد کرد.

 وی همچنین بر لزوم توجه به طرح جامع تهیه شده برای حریم آزادراه تبریز-سهند تأکید کرد و گفت: بر اساس این طرح، پهنه‌های مختلفی از جمله پهنه فناوری، بیوتکنولوژی و گردشگری در مسیر طراحی شده و کسی خارج از این طرح نباید ساخت ­وسازی در اطراف جاده انجام دهد که این موضوع شامل زمین‌های دولتی و خصوصی نیز می‌شود.
 
استاندار آذربایجان شرقی همچنین ابراز امیدواری کرد با طراحی مسیر سلامتی و ورزش در کنار آزادراه، شاهد آزادراهی  نمونه، زیبا و امن باشیم.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور نیز در این جلسه با اشاره به مراحل پایانی پروژه آزادراه تبریز-سهند، گفت: وزارت راه تمامی تعهدات خود را تا پایان هفته انجام خواهد داد.
 
حبیب‌الله طاهرخانی درخصوص حفاظت از زمین‌های اطراف آزادراه نیز گفت: پهنه‌های طراحی شده در سه  حوزه شرکت عمران شهر جدید سهند، فرمانداری اسکو و شهرداری تبریز قرار دارد و وزارت راه و شهرسازی آماده است اقدامات لازم را برای جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیر مجاز انجام دهد.
 
در این جلسه که رحمتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و پزشکیان، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر هم در آن حضور داشتند، روند اجرای پروژه راه‌آهن بستان‌آباد تا تبریز نیز بررسی شد.

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول