اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

جامعه کنونی نیاز به عملیات مرصاد رسانه‌ای دارد

امام جمعه قدس گفت: عده‌ای نان جمهوری اسلامی ایران را می‌خورند و برای طرح‌های ضدانقلاب‌‌ها مشارکت می‌کنند و امروز باید عملیات مرصاد رسانه‌ای برپا کنیم و مسؤولان، میدان عملیات مرصاد را بشناسند.

جامعه کنونی نیاز به عملیات مرصاد رسانه‌ای دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر قدس، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا جوکار امام جمعه قدس ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی و خدا محوری در زندگی اظهار کرد: هر کس قدمی برای نماز جمعه برمی دارد، همانند ادا کردن حج است و ثواب حج را می‌برد؛‌ نماز جمعه اجتماع بزرگ مسلمانان است و از هرکار دنیایی که مانع حضور شما در نماز جمعه می‌شود، دوری کنید.

وی افزود: نماز جمعه اصلی‌ترین تریبون حکومت اسلامی، حلال مشکلات مردم، حلقه وصل مردم و مسئولان و این برکت از ابتکارات اسلام است.

امام جمعه قدس گفت: اقامه عزای امام حسین (ع) ضروری و نجات‌بخش است، اما حفظ جان انسان‌ها، سلامت جامعه و رعایت نکات بهداشتی در برنامه‌ها بر همه واجب و هیأت‌ها در برگزاری مراسم توجه کنند.

جوکار ادامه داد: روز عرفه، روز خودشناسی، خداشناسی و امام‌شناسی است و امام زمان (عج) در چنین در صحرای عرفات حضور یافته و برای همه دعا می‌کنند.

وی درباره سنت حسنه قربانی گفت: قربانی کردن باید با نظارت بهداشت و محیط زیست و با رعایت دستورالعمل ها انجام شود؛ ‌کسانی که قربانی مستحبی دارند، می‌توانند بسته‌های معیشتی برای نیازمندان تهیه کنند.

امام جمعه قدس در ارتباط با عملیات مرصاد گفت: ۱۷ هزار شهید ترور و خسارت‌های مختلف به جان و مال مردم توسط منافقین وارد شد و منافقین فقط آن زمان دشمنی با کشور نداشتند؛ رویکرد منافقان به فعالیت‌های رسانه‌ای و سایبری و پرورش تروریسم است و برای آینده این افراد برنامه داشته و به دنبال تهاجم فرهنگی و بد بین کردن مردم نسبت به نیروهای امنیتی و انتظامی است.

جوکار ادامه داد: کار دیگر منافقان تخریب سرمایه‌های کشور و مقام عظمای ولایت و تشکیل نارضایتی و بی‌اعتمادی مردم و کاهش امید با دامن زدن به زخم‌هاست؛ همچنین تضعیف دستگاه‌های اثرگذار و مبارزه کننده با فساد است.

وی تاکید کرد: وقتی قوه قضائیه به دنبال محاکم و مبارزه با فساد است، منافقان با راه‌اندازی هشتگ دروغین «اعدام نکنید» عملیات روانی راه‌می‌اندازند؛ مردم باید هوشیار باشند، اما بعضی از هنرپیشه‌گان الگوهای مناسبی برای مردم نیستند و صداوسیما باید به سمت هنر انقلابی پیش برود.

امام جمعه قدس تأکید کرد: عده‌ای نان جمهوری اسلامی ایران را می‌خورند و برای طرح‌های ضدانقلاب‌‌ها مشارکت می‌کنند؛ بیکاری و گرانی مشکلات بسیاری ایجاد کرده و امروز باید عملیات مرصاد رسانه‌ای برپا کنیم؛ جوانان سواد رسانه‌ای خود را بالا ببرند و مسؤولان باید میدان عملیات مرصاد را خوب بشناسند و به سمت کارآفرینی و جهش تولید پیش روند.

جوکار تصریح کرد: اگر خدمات مسؤولان به مردم بیشتر شود، مصداق عملیات مرصاد است‌؛ ما مسؤولان از جنس اقدام و عمل می‌خواهیم؛ رزمندگان عملیات مرصاد دنیا گریز بودند، مجلس انقلابی شده و دولت نیز انقلابی شود و مقابل نابسامانی‌ها بایستد.

به گزارش فارس، پیش از برگزاری نماز جمعه به مناسبت چهلمین سال برپایی نماز جمعه در شهرستان قدس، نمایشگاه قرارگاه فرهنگی نماز جمعه باعنوان از «عمارت تا مصلی» افتتاح شد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول