اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نیروهای توانمند را حذف نکنید/ اینگونه رفتارها به دور از انصاف است

دبیر جامعه روحانیون و فضلای استان هرمزگان تصریح کرد: نیروهای توانمند هرمزگانی را حذف نکنید.

نیروهای توانمند را حذف نکنید/ اینگونه رفتارها به دور از انصاف است

حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر میرزایی امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس ضمن مخالفت با تلاش‌ها برای تغییر مدیرعامل ایزوایکو اظهار داشت: مدیر توانمندی که توانسته با مدیریت، پروژه‌های بزرگ ملی اعم از ساخت و نصب و راه‌اندازی سکوهای نفت و گاز و ساخت کشتی‌های اقیانوس‌پیما و تعمیرات اساسی بزرگترین نفتکش‌های دنیا باعث پیشرفت کشور و رشد صنعت و علم شود متأسفانه به‌جای ارتقای او به عنوان معاون وزیر و حتی وزیر، شاهد تلاش برای حذفش هستیم.

وی در این باره افزود: ما نیروهای هرمزگانی و تمامی مردم این استان شدیدأ با این امر مخالف هستیم.

به گفته این استاد حوزه و دانشگاه، تعجب ما در این است که این همه کار بزرگ و اساسی را نمی‌بینند و این‌گونه رفتارها با مدیرانی که در ابعاد ملی موفق بوده‌اند به دور از انصاف است.
 
این فعال سیاسی و اجتماعی هرمزگان گفت: قاطبه مردم هرمزگان از این‌گونه رفتارهای مرکزنشینان که نیروهای توانمند استان ما را مظلومانه در راستای منافع خود حذف کرده و می‌کنند، خسته‌اند.

وی با اشاره به تحولات مثبت ایزوایکو طی سال‌های اخیر افزود: رضائیان، تنها مدیرعامل موفق صنعت کشتی‌سازی و دریا با تخصص مرتبط مهندسی کشتی‌سازی و دارای علم مدیریت پروژه طرح‌ها در سالیان اخیر بوده است.

حجت‌الاسلام میرزایی در ادامه تصریح کرد: اینکه یک مجموعه از ورشکستگی ماده ١٤١ به سوددهی مستمر و خودگردانی برسد آن هم در اوج تحریم‌ها یعنی انجام دغدغه مقام معظم رهبری که همان اقتصاد مقاومتی است که باید بابت این تلاش‌ها شاهد ارتقای وی در مقام‌های بالاتر باشیم نه تغییر او.

دبیر جامعه روحانیون و فضلای استان هرمزگان گفت: امروز اگر در اوج تحریم‌ها، ساخت و تعمیرات کشتی‌ها و دکل‌های حفاری و ساخت سکوهای استخراج نفت و گاز در ایران بومی شده است و جزو توانمندی‌های بلاشک صنعت کشور است مرهون تلاش‌های مدیران جهادی مانند رضائیان اصل است.

وی در پایان یادآور شد: نیروهای توانمند هرمزگانی را نادیده نگیرید، اگر قصد خدمت به هرمزگان دارید، رضائیان را حفظ کنید و یا وی را ارتقا دهید و از نیروی توانمند دیگری در داخل استان استفاده کنید.

انتهاى پیام/٣٢٦٤

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول