اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کرونا در اردوی زردپوشان شیرازی

سرپرست باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز گفت: تست کرونای ۱۱ نفر از بازیکنان و دو نفر از کادر فنی این باشگاه مثبت اعلام شده که این موضوع بلافاصله به اطلاع سازمان لیگ فدراسیون فوتبال رسید.

کرونا در اردوی زردپوشان شیرازی

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری فارس از شیراز، جلسه هماهنگی دیدار دو تیم فجر شهید سپاسی شیراز و نود ارومیه امشب در هتل کریم‌خان زند شیراز با حضور مسئولان برگزاری تیم‌های میهمان و میزبان و نمایندگان اعزامی فدراسیون فوتبال برگزار شد.
 
با اعلام عباس زارع، سرپرست باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز تست کرونای ۱۱ نفر از بازیکنان و دو نفر از کادر فنی این باشگاه مثبت اعلام شده که این موضوع بلافاصله به اطلاع سازمان لیگ فدراسیون فوتبال رسید و قرار است در خصوص برگزاری این مسابقه سازمان لیگ اعلام نظر خود کند.

برابر قانون باید نتیجه تست دوم بازیکنان و کادر فنی تیم فجر مشخص شود، به همین خاطر شنبه چهارم مرداد از عوامل این باشگاه تست دوم گرفته خواهد شد و سازمان لیگ کشور بر اساس نتیجه تست دوم در خصوص لغو یا برگزاری مسابقه اعلام نظر و تصمیم‌گیری خواهد کرد.

دیدار تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و نود ارومیه از هفته ۳۱ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور قرار است ساعت ۱۹:۱۵ روز شنبه چهارم مرداد ماه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شود.

انتهای پیام/ س/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول