اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

افتتاح «ترنجستان قدس» در روز عید غدیر/ تنها سه فروشگاه فعال داریم

مدیر شرکت ترنج از لغو قرارداد همکاری میان شرکت ترنج و دانشگاه امام حسین(ع) خبرداد و گفت: تقریباً همه فروشگاه‌های ترنجستان به جز ترنجستان سروش و بهشت تعطیل شده‌اند.

افتتاح «ترنجستان قدس» در روز عید غدیر/ تنها سه فروشگاه فعال داریم

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، حدود یک سال و نیم پیش بود که «سیدمحمد حسینی» مدیر شرکت ترنج از تجهیز و افتتاح فروشگاه انتشارات دانشگاه امام حسین علیه السلام در میدان فردوسی خبر داد. آن زمان افتتاح انجام شد اما پس از  یک سال و سه ماه فعالیت، این قرارداد بین ترنج و دانشگاه فسخ شد.

* تعطیلی همه فروشگاه‌های ترنجستان و فعالیت تنها 3 فروشگاه

وی در گفت‌وگو با فارس به تشریح این روند پرداخت و گفت: تقریباً همه فروشگاه‌های ترنجستان به جز ترنجستان سروش و بهشت تعطیل شده‌اند. شرایط به گونه‌ای بود که به ۱۴ فروشگاه ترنجستان رسیده بودیم اما در حال حاضر و با شرایط کرونا تنها همین دو فروشگاه ما فعال هستند.

* فسخ قرارداد با دانشگاه امام حسین (ع)

حسینی درباره ترنجستان میدان فردوسی که کتاب‌های دانشگاه امام حسین (ع) را عرضه می‌کرد و با نام «ترنجستان امام حسین علیه السلام» فعال بود، گفت: آن فروشگاه هم پس از یک سال و سه ماه فعالیت قرار داد خود را لغو کرد و چند روزی است آن فروشگاه را تخلیه کرده‌ایم.

* افتتاح «ترنجستان قدس» در سعادت آباد همزمان با عید غدیر

وی در پاسخ به این پرسش که چندی است در سعادت آباد «ترنجستان قدس» آغاز به کار کرده گفت: حدود یک ماه است کار چیدمان و فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و قرار است همزمان با عید غدیر افتتاح رسمی شود.

مرتضی پنبه‌چی مدیر ترنجستان قدس هم در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس اظهار داشت: حدود یک ماهی است کار چیدمان را آغاز کردیم و در همین مدت کوتاه هم استقبال مناسب بوده است. این فروشگاه دارای بخش‌های متعدد و متنوع است و فضای کاری ما در حدود۱۹۰ متر است.

وی در پایان پیرامون ساعت فعالیت فروشگاه پس از افتتاح رسمی هم گفت: از ساعت ۹ صبح تا ۲۳ پذیرای علاقه‌مندان خواهیم بود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول