اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

احتمال ورود بخش خصوصی جهت توسعه ۳ بوستان‌ بزرگ پایتخت

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی با اشاره به نقش سند جامع سرمایه گذاری شهر تهران در توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی گفت:بوستان‌های شقایق، ولایت و ایرانیان فرصت خوبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

احتمال ورود بخش خصوصی جهت توسعه ۳ بوستان‌ بزرگ پایتخت

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، شکرالله بنار، مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی طی نشستی با علی توکلی شهردار منطقه ١٩ درباره اقدام مدیریت شهری این منطقه در جذب سرمایه گذار و نوسازی پاساژ توحید گفت: درسند جامع سرمایه گذاری بستر زیادی برای اجرای پروژه‌‌های مشارکتی در مناطق دیده شده که موجب توسعه فضاها و یادگاری درخشان برای شهروندان است.

وی با اشاره به نقش سند جامع سرمایه گذاری شهر تهران در توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی گفت: بوستان‌های شقایق، ولایت و ایرانیان فرصت خوبی برای سرمایه گذاری است و سرمایه گذاری در این اماکن عمومی در صورت مشارکت با بخش خصوصی و عدم ساخت سازه‌های سنگین در آنها  بلامانع است.

در این نشست علی توکلی شهردار منطقه نیز با اشاره به تفویض اختیار سازمان سرمایه گذاری  و مشارکت های مردمی شهرداری تهران در استفاده از مشارکت بخش خصوصی به منظور اجرای پروژه ها افزود: از آنجایی که در مناطق جنوبی جاذبه برای سرمایه گذار به لحاظ توجیه اقتصادی کم است برای افزایش مشارکت ها به‌ویژه در این مناطق امتیازهای بیشتری برای سرمایه گذاران در نظر گرفته تا انگیزه و جاذبه لازم ایجاد شود.

وی همچنین با اشاره به رضایت شهروندان از اجرای طرح تخریب پاساژ ناایمن توحید و رفع گره ترافیکی معبر شکوفه تصریح کرد: این پاساژ بعد از 30 سال انتظار در نهایت با هماهنگی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران و اخذ مصوبه در راستای جذب سرمایه گذار  تخریب و در نتیجه آن ضمن تأمین امنیت جانی شهروندان، خیابان شکوفه تعریض شد.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول