اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مجری سرشناس انگلیسی: آمریکایی‌ها هر روز بر اثر کرونا می‌میرند، ترامپ گُلف‌بازی می‌کند

«مهدی حسن» مجری- خبرنگار سرشناس انگلیسی مستقر در واشنگتن با اشاره به تازه‌ترین آمار کرونا در آمریکا گفت: «۱۱۰۰ نفر در یک روز بر اثر کووید-۱۹ مُردند و رئیس‌جمهور دوباره مشغول گُلف‌بازی است».

مجری سرشناس انگلیسی: آمریکایی‌ها هر روز بر اثر کرونا می‌میرند، ترامپ گُلف‌بازی می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در ادامه هشدارها درباره وضعیت همه‌گیری ویروس کرونا در آمریکا یک چهره شناخته شده رسانه‌‌ای مستقر در پایتخت آمریکا، به شدت به عملکرد دونالد ترامپ در مهار این ویروس و اصرارش بر گُلف‌بازی کردن تاخته است.

مهدی حسن، ستون‌نویس پایگاه آمریکایی «اینترسپت» و مجری سرشناس شبکه الجزیره در یک توییت نظر خود را درباره تازه‌ترین آمارهای تلفات ویروس کرونا در آمریکا مطرح و به شدت از عملکرد دونالد ترامپ رئیس‌جمهور این کشور مطرح کرد.

در پیام توییتری این مجری- خبرنگار شناخته شده انگلیسی مستقر در واشنگتن دی سی (پایتخت آمریکا) آمده است: «(تنها) در یک روز 1100 نفر در ایالات متحده بر اثر کووید-19 کشته شدند. معادل اینکه چهار هواپیما در یک روز در ایالات متحده سقوط کرده و همه سرنشینانش کشته شوند و ما فقط پذیرای این موضوع هستیم».


مهدی حسن

 

مهدی حسن افزود: «بسیاری از افراد حتی این موضوع را که اوضاع چقدر بد است، متوجه نیستند. رئیس‌جمهور (دونالد ترامپ) هم دوباره آخر هفته (شنبه و یکشنبه) دارد گُلف بازی می‌کند».

انتقاد این چهره رسانه‌ای شناخته شده غربی از وضعیت ویروس کرونا در آمریکا و عملکرد رئیس‌جمهور در حالی مطرح شده که طی شبانه‌روز گذشته برای چهارمین روز متوالی بیش از ۱۰۰۰ مرگ بر اثر ابتلا به کرونا در این کشور ثبت شد.

طبق آمار دانشگاه جانز هاپکینز، دست‌کم هزار و ۱۹ نفر در سراسر آمریکا بر اثر ابتلا به کرونا طی روز جمعه جان خود را از دست دادند و شمار کل مبتلایان هم به بیش از ۴ میلیون نفر رسید (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول