اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بارش شدید باران در فیروزآباد/ خسارت‌های زیرساختی به باغات شهرستان وارد نشده است

رئیس اداره هواشناسی فیروزآباد گفت: بارش باران در منطقه شهری و مسکونی این شهرستان به‌صورت نقطه‌ای و منطقه‌ای بوده و به دلیل رگباری و شدت آن معمولا خسارت به دنبال دارد.

بارش شدید باران در فیروزآباد/ خسارت‌های زیرساختی به باغات شهرستان وارد نشده است

 سرویس شهرستان‌های خبرگزاری فارس؛ فیروزآباد | پس از چند روز گرمای شدید در همه نقاط استان فارس و درحالی‌که هوای گرم و شرجی در شهرستان فیروزآباد حاکم شده بود عصر جمعه بارش شدید باران در شهرستان فیروزآباد موجب خنک شدن هوا و آب‌گرفتگی معابر این شهرستان شد.

رئیس اداره هواشناسی فیروزآباد در این رابطه در گفتگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: بارش باران در منطقه شهری و مسکونی این شهرستان به‌صورت نقطه‌ای و منطقه‌ای بوده و به دلیل رگباری و شدت آن معمولا خسارت به دنبال دارد.

یاسر محمدی افزود: در این بارش تنها سه ایستگاه باران‌سنجی میمند، رودبار و دادنجان اداره هواشناسی این شهرستان بارش ثبت کرده است.

وی ادامه داد: میمند ۱.۲ میلی‌متر، رودبال ۱۶.۷  میلی‌متر و دادنجان ۱۲ میلی‌متر حاصل ثبت بارندگی اخیر و رگباری عصر دیروز است.

آثار تخریب این بارندگی در روزهای آینده نمایان خواهد شد 

 مدیر جهاد کشاورزی فیروزآباد نیز طی گفتگویی با خبرنگار فارس بابیان این‌که تاکنون خسارت‌های ناشی از بارندگی‌های دیروز به این مدیریت گزارش نشده است، اظهار داشت: با رصدی که مدیریت جهاد کشاورزی فیروزآباد انجام داده خسارت‌های زیرساختی به باغات وارد نشده است.

ایرج دهقانی افزود: بارندگی در این برهه از سال و در فصل زمستان به باغات انجیر و تاکستان‌های این منطقه آسیب می‌رساند.

وی با بیان اینکه باغات انجیر و تاکستان‌ها که در این فصل محصول آن‌ها ظریف و درصد قند بالایی دارد، ادامه داد: بارندگی موجب ترشیدگی و خراب شدن این محصول می‌شود.

دهقانی گفت: آثار تخریب این بارندگی در روزهای آینده نمایان خواهد شد که امید است خسارت به‌صورت جدی نباشد.

انتهای پیام/ م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول