اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مسؤولان هر جناح سیاسی برای رفع تبعیض بین مردم تلاش کنند

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ فقر و غنا همیشه بوده و پس از پیروزی انقلاب نیز به این مبارزه پرداخته‌ایم اما باید به سمت تمام کردن تبعیض برویم اگر همه خیابان‌ها را طلا بگیریم اما همچنان حس تبعیض در بین مردم باشد این کار ذره‌ای ارزش ندارد.

مسؤولان هر جناح سیاسی برای رفع تبعیض بین مردم تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از خمینی‌شهر، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: در سه محل از پیشوایان باید اطاعت کرد یکی از آن‌ها نماز جمعه است، شرکت در نماز جمعه برای بعضی واجب است چون نماز جمعه نماز حاکمیتی است.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: این به معنای آن است که بر مدیران حضور در نماز جمعه لازم است، مسؤول اگر در اجتماع مسلمین شرکت نکند مسؤول نیست، تکلیف قانونی مسؤولان شرکت در نماز جمعه است که به مسائل و مشکلات مردم در این فریضه الهی پاسخ داده شود.

وی خاطرنشان کرد: جنگ فقر و غنا همیشه بوده و پس از پیروزی انقلاب نیز به این مبارزه پرداخته‌ایم اما باید به سمت تمام کردن تبعیض برویم اگر همه خیابان‌ها را طلا بگیریم اما همچنان حس تبعیض در بین مردم باشد این کار ذره‌ای ارزش ندارد؛ اگر مردم حس کنند به محلی نگاه ویژه شود اما به مشکلات محله‌ای پرداخته نشود این حس تبعیض را در میان مردم ما ایجاد می‌شود.

نقدعلی در ادامه گفت: اگر جنگ فقر و غنا در کشور پایان پیدا نکند مردم برخورد جدی با ما مسؤولان می‌کنند فرقی هم نمی‌کند که مسؤول در کدام‌ یک از جریانات سیاسی باشد.

وی با اشاره به اینکه خلف وعده برای ادارات سم است، گفت: باید حرمت و کرامت مردم را حفظ کرد، تلفن مدیران همیشه آماده برای پاسخ‌گویی باشد و برخط به برطرف کردن مشکلات مردم بپردازند، مدیران ما باید با اشراف بر حیطه کاری خود به نماینده مجلس در برطرف کردن مشکلات ناشی از برخی مانع‌ها کمک کنند و دفتر نماینده این آمادگی دارد که مدیران ادارات در دفتر حضور یابند و جواب‌گوی مردم باشند.

نقد علی در پایان گفت: برای جذب در نماز جمعه تلاش بیشتر مسؤولان ستاد نماز جمعه لازم است باید برای حضور حداکثری مردم در نماز جمعه برنامه‌ریزی شود و برای پروژه ساخت مصلا نیز تلاشی گسترده انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۰/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول