اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

اسکان تابستانی فرهنگیان تعطیل است/ فعالیت خانه‌های معلم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: اسکان تابستان 1399 در آموزش و پرورش به دلیل مبارزه با شیوع کرونا ویروس در مدارس مجری طرح اسکان موقت، تعطیل است.

اسکان تابستانی فرهنگیان تعطیل است/ فعالیت خانه‌های معلم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اظهار کرد: اسکان تابستان 1399 در آموزش و پرورش به دلیل مبارزه با شیوع کرونا ویروس در سراسر پایگاه‌های پذیرش و مدارس مجری طرح اسکان موقت، تعطیل است.

وی ادامه داد: توصیه می‌شود که در راستای همراهی با تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، از سفرهای تابستانی پرهیز شود تا بتوانیم با شعار «در خانه بمانیم»، ان‌شاءالله هر چه زودتر شاهد قطع ارتباط زنجیره‌ای کرونا بوده و همگی به صورت در سلامت هموطنان‌مان سهیم باشیم.

کریمی‌فر تصریح کرد: البته تعداد 400 مرکز رفاهی (خانه معلم) با تعداد 17 هزار تختخواب با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی نظیر استفاده اجباری از ماسک و دستکش، نصب محلول‌های ضدعفونی، جانمایی تونل‌های مه پاش در مبادی مراکز رفاهی، غربالگری مسافرین با تب‌سنج‌های لیزری، استفاده از کاورهای بهداشتی یک بار مصرف، گند زدایی و ایزوله نمودن اماکن عمومی نظیر راهروهای خانه‌های معلم و سمپاشی مستمر سوئیت‌ها در سراسر کشور، به مسافرین فرهنگی ام از شاغل و بازنشسته ارائه خدمات می‌دهند؛ اگر چه تأکید می‌شود فرهنگیان ترجیحاً از هرگونه سفر غیر ضروری در وضعیت کنونی به خاطر ریشه‌کنی کرونا، پرهیز کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول