اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

برنامه‌های هفته دولت با توجه به مشکلات اقتصادی صرفه‌جویانه باشد

معاون سیاسی استاندار مرکزی گفت: برنامه‌های هفته دولت با توجه به مشکلات اقتصادی باید صرفه‌جویانه باشد و هر برنامه‌ای که باید انجام شود حتما با این دقت انجام شود.

برنامه‌های هفته دولت با توجه به مشکلات اقتصادی صرفه‌جویانه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، بهروز اکرمی ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت امسال با توجه به شیوع کرونا تفاوت‌هایی با سال قبل دارد و برگزاری نشست‌ها  و افتتاحیه‌ها در شرایط خاص و ویژه است و باید محدودیت‌های کرونا را مد نظر قرار دهیم.

وی تصریح کرد: برنامه‌ها با توجه به مشکلات اقتصادی باید صرفه‌جویانه باشد و هر برنامه‌ای که باید انجام شود حتما با این دقت انجام شود و انتظار داریم که کمیته‌های ذیربط حتما محدودیت‌ها و این شرایط را در نظر بگیرند.

معاون سیاسی استاندار مرکزی افزود: مصوب شد که مسوولیت کل پروژه‌های عمرانی اعم از هماهنگی، افتتاح و همه موضوعات با معاونت عمرانی استانداری باشد و سازمان مدیریت و دستگاه‌ای اجرایی به این موضوع ورود نکنند. 

 اکرمی بیان داشت: در جشنواره شهید رجایی که مسئولیت آن با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است، با توجه به محدودیت‌ها، از ظرفیت فضای مجازی، تهیه ویدئو با محوریت شاخص‌ها، طراحی اینفوگرافی و ... استفاده شود و تبلیغات فضای مجازی و محیطی با رعایت اصول و محدودیت‌ها نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی خواستار پرهیز از برخوردهای سلیقه‌ای در برنامه‌های هفته دولت شد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول