اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ایجاد گذر فرهنگی در باغ‌شهر تاریخی بسطام

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از امکان راه‌اندازی گذر فرهنگی در باغ‌شهر تاریخی بسطام خبر داد.

ایجاد گذر فرهنگی در باغ‌شهر تاریخی بسطام

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ظهر امروز به دعوت مدیریت شهری بسطام، نشست مشترک فرشید فلاح لاله‌زاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بسطام برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به همدلی مثال‌زدنی مجموعه مدیریت شهری در بسطام، از امکان راه‌اندازی گذر فرهنگی با درصد موفقیت بالا در شهر بسطام خبر داد.

فرشید فلاح لاله‌زاری افزود: در صورت ورود بخش خصوصی برای اجرای این طرح، آمادگی اعطای تسهیلات تا سقف ۲۰ میلیارد تومان را داریم.

وی همچنین از اعطای تسهیلات کم‌بهره ۳۰۰ میلیون تومانی به صاحبان کسب و کارهای فرهنگی فعال در گذرهای فرهنگی خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در پاسخ به مطالبات اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بسطام، وعده پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون تومانی به‌صورت بلاعوض، در صورت اجرای پروژه فرهنگی با پیشرفت فیزیکی حداقل ۵۰ درصدی در شهر بسطام را داد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود نیز از امکان برگزاری دوره‌های آموزشی با استفاده از برترین اساتید ملی و استانی در حوزه‌های مختلف فرهنگی هنری در شهر بسطام خبر داد.

رضا مهدیان ضمن برشمردن ظرفیت بالای شهر بسطام، نسبت به اجرای موفقیت‌آمیز طرح گذر فرهنگی در محدوده‌های تاریخی شهر اظهار امیدواری کرد.

وی از امکان برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر بسطام با تخفیف ۵۰ درصدی خبر داد و عنوان کرد: در صورت عادی‌سازی شرایط کرونایی، برنامه‌های خوبی برای برگزاری جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی در شهر بسطام داریم.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول