اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بسته خبری پلیس| از کشف مواد مخدر در «میناب» تا توقیف سوخت قاچاق در «جاسک»

از کشف مواد مخدر در میناب تا توقیف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک را در این بسته خبری بخوانید.

بسته خبری پلیس| از کشف مواد مخدر در «میناب» تا توقیف سوخت قاچاق در «جاسک»

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، از کشف مواد مخدر در میناب تا توقیف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک را در این بسته خبری بخوانید.

کشف لودر قاچاق در «خمیر»

علیرضا گزمه، معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان هرمزگان در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی "پهل" شهرستان "بندرخمیر" در راستای مقابله با ورود کالای ترانزیتی قاچاق روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده تریلی که قصد انتقال یک دستگاه لودر را داشت مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی دقیق مدارک ارائه شده از سوی راننده کامیون مشخص شد، محموله فاقد مدارک قانونی است که در این رابطه یک دستگاه لودر و کامیون مورد نظر به پارکینگ منتقل شد.

این مقام انتظامی استان ارزش این محموله را بنا به نظر کارشناسان مربوطه 22 میلیارد ریال عنوان و اظهار داشت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه توسط قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

کشف تریاک در «میناب»

سردار غلامرضا جعفری در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "میناب" در اجرای طرح‌های مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با پیگیری‌های شبانه‌روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی استان محل بارانداز موادمخدر را در این شهرستان شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران شب گذشته ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در بازرسی از منزل یکی از سوداگران 202 کیلو و 800 گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد، تصریح کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف 9 میلیارد کالای قاچاق در «میناب»

سردار غلامرضا جعفری در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی "میناب" در پی دریافت خبری مبنی بر وجود مقادیر زیادی کالای قاچاق در سطح شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و انجام اقدامات اطلاعاتی و شیوه‌های خاص پلیسی محل نگهداری کالای قاچاق را در یکی از روستاهای سطح شهرستان شناسایی و به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در بررسی دقیق به عمل آمده از محل، تعداد 178 طاقه پارچه ، 358 عدد بخاری برقی و گازی، 31 دستگاه کولر پنجره ای و اسپیلت که همگی فاقد مجوز و قاچاق بوده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه 9 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در «جاسک»

عباس قاسمی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،گفت: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان "جاسک" با همکاری یگان امداد، حین کنترل خودروهای عبوری در محور "جاسک-سیریک" به یک دستگاه تانکر حمل سوخت مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی "جاسک" افزود: در بازرسی به عمل آمده از خودرو 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد هرگونه مجوز کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: ارزش محموله‌های مکشوفه بنا به نظر کارشناسان 2 میلیارد و 100میلیون ریال برآورد شده است و در همین رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی شد.

کشف 723 کیلوگرم تریاک در یک عملیات پلیسی در «هرمزگان»

سردار غلامرضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، اظهارداشت: در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس شب گذشته حین گشت‌زنی در محور مواصلاتی میناب - بندرعباس به یک دستگاه تویوتا هایلوکس مشکوک و دستور توقف دادند که راننده و سرنشین خودرو بدون توجه به فرمان پلیس و علائم هشداردهنده اقدام به فرار کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس طی یک عملیات تعقیب و گریز، خودرو را متوقف و در بازرسی از آن 723 کیلو تریاک کشف و در این رابطه 2 نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول