اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

52 اداره و پایگاه در ایلام نذورات عید قربان را جمع آوری می‌کنند

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام، گفت: 52 پایگاه و مرکز نیکوکاری در سطح استان در روز عید سعید قربان برای دریافت نذورات قربانی مردم مومن استان در نظر گرفته شده است.

52 اداره و پایگاه در ایلام نذورات عید قربان را جمع آوری می‌کنند

قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: سال جاری به منظور راحتی پرداخت نذورات قربانی مردم نوع دوست این استان، روش‌های گوناگونی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این راستا 52 پایگاه و مرکز نیکوکاری در سطح استان در روز عید سعید قربان برای دریافت نذورات قربانی مردم مومن استان در نظر گرفته شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان، ادامه داد: از این تعداد ۳۷ مرکز نیکوکاری و ۱۵  اداره در سطح  استان آماده دریافت نذورات و کمک‌های خیرین هستند.

تمهیدات لازم برای پرداخت وجوهات قربانی

وی با بیان اینکه امسال تمهیداتی برای پرداخت وجوهات قربانی از طریق روش‌های نوین و الکترونیکی نیز در نظر گرفته شده است، گفت: مردم استان از طریق شماره گیری کد #۱۰۸۴۸۸۷۷*  می‌توانند به مبلغ دلخواه وجوهات قربانی مورد نظر خود را پرداخت کنند. 

موسی‌نژاد اظهار کرد: سال گذشته 25 میلیارد ریال نذورات و قربانی جمع آوری شده  که انتظار می‌رود در سال جاری به  ۳۲ میلیارد ریال افزایش یابد.

مدیر کل کمیته امداد استان، تاکید کرد: در تعدادی از شهرستان‌ها با همکاری و حضور شبکه دامپزشکی استان قربانگاه دایر و نذورات و دام‌های تحویلی مردم را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسته بندی و توزیع می‌کنند.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول